Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@02:28:18 GMT

برادران وارنر با هیو جکمن «یادآوری» می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۶۸۱۹

به گزارش پارس نیوز، برادران وارنر توزیع فیلم جدید هیو جکمن در ژانر علمی تخیلی را که به عنوان یکی از مطرح‌ترین فیلم‌های در جریان ساخت مطرح است، برعهده گرفت.

این فیلم علمی-تخیلی که پیشتر در جشنواره فیلم برلین توسط «فیلم نیشن» و «اندوُر کانتنت» معرفی شد توسطلیزا جوی از تهیه‌کنندگان اچ‌بی‌او که سازنده «وست ورلد» بوده ساخته و اولین تجربه کارگردانی بلند وی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه اوریجینال این فیلم نیز توسط خود وی نوشته شده است.

داستان فیلم درباره سرمایه‌گذاری خصوصی است که برای مشتریانش این امکان را فراهم می‌آورد تا هر خاطره‌ای را که دوست دارند، دوباره تجربه کنند.

جاناتان نولان از دیگر خالقان «وست ورلد» در کنار جوی از تهیه کنندگان فیلم خواهد بود.

ساخت «یادآوری» از اکتبر در نیواورلئانز و میامی شروع می‌شود.

جوی و نولان در حال ساخت فصل سوم «وست ورلد» هستند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم برلین پارس یادآوری پارس نیوز هیو جکمن برادران وارنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مجدد برای ذکر «نام مادر در کارت ملی»

 انسیه خزعلی در توئیتی نوشت: بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی درادامه نوشته است: همانطور که ذکر کردم، در کمیسیون مطرح شد با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد، این پیشنهاد باید از دستور خارج شود؛ جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

معاون زنان رییس جمهور در پایان تاکید کرده است: اگر مسئولان محترم ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند، باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • درخواست مجدد برای ذکر «نام مادر در کارت ملی»
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ های راهنمایی شهر تهران
  • گزارش‌ های واقعی پنتاگون درباره چیزایی که فقط در فیلم‌های علمی تخیلی دیده‌ایم