Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:15:59 GMT

علی کفاشیان غایب بزرگ فینال لیگ برتر فوتسال!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۷۹۵۰

علی کفاشیان غایب بزرگ فینال لیگ برتر فوتسال!

به گزارش خبرنگار مهر، فینال برگشت لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه این هفته بین دو تیم مس سونگون و گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسید و بدون شک دیدار برگشت، حساس‌ترین مسابقه این فصل از مسابقات لیگ خواهد بود چرا که قهرمان لیگ از دل این بازی بیرون می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که علی کفاشیان رئیس سازمان لیگ فوتسال هنگام برگزاری فینال، در ایران حضور ندارد و غایب بزرگ حساس‌ترین بازی لیگ است.

کفاشیان که مسئول کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا است، امشب راهی تایلند می‌شود تا تیم ملی فوتبال ساحلی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی کند. البته تیم ملی فوتبال ساحلی فردا شب تهران را به مقصد تایلند ترک می‌کند.

به این ترتیب کفاشیان نه تنها در فینال لیگ برتر بلکه در فینال لیگ دسته اول هم که قرار است روز جمعه بین دو تیم شاهین کرمانشاه و هایپر استار شاهین شهر برگزار شود، حضور نخواهد داشت.

کد خبر 4558907 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون علی کفاشیان لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه به میدان رفت.
طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه 81 بر 75 مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با 17 امتیاز، 12 ریباند، 5 توپ ربایی و کارایی 26 بهترین بازیکن شد.
تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.
در دیگر بازی امروز لیگ بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه نهایی به مصاف مهرام رفت و به پیروزی رسید. تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام رفت.
شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه 76 بر 70 مغلوب کرد و سری این دیدار 2 بر صفر شد. ویل چری در این بازی با 31 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • سپاهان باز هم با دو غایب بزرگ در لیگ برتر