Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:08:42 GMT

نویسنده ده‌ساله در فهرست پرفروش‌ها

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۷۹۶۶

نویسنده ده‌ساله در فهرست پرفروش‌ها

«نیا میا ریس» دختربچه‌ ده‌ساله آمریکایی است که توانسته به جمع نویسندگان مشهور و پرفروش راه یابد.

به گزارش ایسنا، «نیا میا ریس» تاکنون سه کتاب به چاپ رسانده که اخیرا جدیدترین کتابش در لیست پرفروش‌های آمازون قرار گرفته است. این نویسنده اولین کتابش را زمانی که فقط هشت سال داشت و در مدرسه ابتدایی مشغول تحصیل بود نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای نوشتن یکی از کتاب‌هایش تصمیم گرفت درباره موضوعی که در آن متخصص است، یعنی برادر کوچک آزاردهنده‌اش، بنویسند.

 «میا» تنها یک دختربچه ده‌ساله‌ معمولی است با این تفاوت که یک نویسنده پرفروش نیز محسوب می‌شود. او درباره نویسندگی‌اش می‌گوید: «این یک الهام است»

هر سه کتاب او از یک درون‌مایه برخوردارند. «میا» می‌گوید می‌خواهد فقط دو موضوع را تحت پوشش قرار دهد: با مردم همان‌طور رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شود و مهربان مطلق باش.

اولین کتاب او با عنوان «چطور با برادر کوچک آزاردهنده‌ات رفتار کنی» به جمع کتاب‌های پرفروش راه یافت. سپس دومین کتابش را با نام «قلدری در مدرسه: دیدگاه یک قلدر» منتشر کرد.

مادر «نیا میا»‌ می‌گوید واقعا نمی‌تواند جلو ایده‌هایی را که از ذهن او سرازیر می‌شود بگیرد و از نظر او «نیا میا» ایده کتاب‌ها و کسب و کارهای مختلفی را در سر دارد. مادر «نیا میا» می‌گوید گاهی به این فکر می‌کند که «‌میا»‌ به یک دستیار احتیاج دارد.

کتاب سوم او نیز با عنوان «‌یک بازنده درجه یک: یکی از آن‌ بازنده‌ها نباش» یکی دیگر از کتاب‌های پرفروش آمازون بود.

کتاب چهارم این نویسنده نوپا هم در دست نوشتن است که به صورت کتاب مصور و  یک مجموعه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خلاصه کتاب «برجام آینه عبرت»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز قم؛ حجت الاسلام نبویان نویسنده کتاب در این مراسم گفت: این کتاب برای سهولت و به صورت خلاصه و مفید از کتاب ۶ جلدی نوشته شده است و سعی شده در این کتاب خواننده به صورت مختصر و مفید در جریان کم و کاستی و ضعف‌های قرارداد برجام  قرار بگیرد.

نویسنده این کتاب افزود: این کتاب، به صورت خلاصه روایتی از روند مذاکرات، از سال ۸۲ تا سال ۱۴۰۰ را شامل می‌شود و سعی شده به عنوان سند، روند تاریخی مذاکرات را بررسی کرده و ایرادات و نقاط ضعف برجام بررسی و برای مخاطبان بیان شود. 
آیت الله کعبی در مراسم رونمایی از این کتاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی تمدنی است که سه ضلع دارد گفت: ضلع برخورداری از اجتهاد اصیل با توجه به مقتضیات زمان و تبیین و تعمیق آن، حوزه علم و فناوری با تلفیق ایمان و علم و ضلع اقتدار نظامی، دفاعی و امنیتی سه ضلعی است که بر پایه نظریه مقاومت است و با تلفیق این سه حوزه تمدن سازی محقق خواهد شد. 
 وی افزود: جوانان حوزه و دانشگاه باید نظریه تمدن اسلامی بر اساس انقلاب اسلامی را بشناسند و بستر سازی و زمینه سازی تحقق و گفتمان سازی تمدن سازی اسلامی در کشور را محقق نمایند.

دیگر خبرها

  • شنیدن رنج‌ مردم برایم عادی نشده!
  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • رونمایی از خلاصه کتاب «برجام آینه عبرت»
  • فهرست جدید از ۳۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود
  • رونمایی از نخستین کتاب کوچکترین نویسنده قمی
  • زوال عقل با گابریل گارسیا مارکز نویسنده محبوب چه کرد؟