Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:24:43 GMT

جمع آوری متکدیان در آستانه نوروز

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۸۲۲۸

جمع آوری متکدیان در آستانه نوروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،روح‌الله براتیان در نشست خبری درجمع خبرنگاران اظهار کرد:متکدیان از 25اسفند تا 20 فروردین در کمپ جمع‌آوری می‌شوند و اگر یک متکدی در این بازه زمانی مشاهده شود یک نفر از معاونت مربوطه را اخراج می‌کنم.

وی گفت: مرکز نگهداری از متکدیان  افتتاح شده است و نباید هیچ متکدی در شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براتیان در رابطه با عدم تخصیص اعتبار برای تامین اتوبوس نیز گفت: قرار بود ابتدای سال ۹۷ مبلغ ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای خرید هفت دستگاه اتوبوس از محل سفر رهبری داده شود و هفت دستگاه از شهرداری تامین کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت استخر روباز بانوان در بجنورد از امنیت پادگان نیز بیشتر است، افزود: تمام مسائل امنیتی این پروژه لحاظ شده است بطوریکه راه منتفی به این پروژه فقط یک راه ورودی است و در دامنه کوهی که این پروژه بر روی آن ساخته شده است خندق حفر شده و بعد از خندق، فنس کشی و بعد از آن دیوار کشیده شده است.

شهردار بجنورد با تاکید بر اینکه تامین امنیت استخر بانوان شهر بجنورد بر عهده شهرداری نیست، تاکید کرد: وظیفه شهرداری احداث استخر بوده است این کار انجام گرفته و باقی مسائل آن از جمله بحث امنیت آن بر عهده مسئولان امنیتی استان است که باید آن را انجام دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در سال جاری 5 پارک را ایجاد کردیم که می‌توان به پارک الهیه، پارک گلچین، آرامش آسایش و پارک صادقیه اشاره کرد که تمامی این پنج پارک در مناطق حاشیه نشین و کم‌برخوردار شهر بجنورد احداث شده‌ و برخی در مراحل پایانی تکمیل هستند.

براتیان با اشاره به پارک‌های ایجادشده در حاشیه شهر بجنورد بیان کرد: فاز‌ یک پارک الهیه با مساحت ۹۵ هزار مترمربع آماده بهره‌برداری، مجموعه توریستی تفریحی دو برابر‌ با مساحت ۹۵ هکتار وسعت و به‌عنوان یک پارک فرا منطقه‌ای، پارک گلچین در باقر خان و توسعه پارک آرامش در محله هجرت، پارک آسایش و پارک صادقیه نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

شهرداربجنورد با اشاره به اینکه سه پارک دیگر در دستور کار ایجاد است افزود: سه پارک میلاد، پیوند و جاوید در دست ایجاد می‌باشد که همشهریان می‌توانند در پارک میلاد به نام فرزندان متولدشده خود، در پارک پیوند درخت وصلت ازدواج خودشان و در پارک جاوید به یاد درگذشتگان خود درختی غرس کنند.

شهرداربجنوردگفت:بهسازی معابر شهری بجنورد معطل تامین و دریافت سهمیه قیر سال 97 از سوی دولت است.

وی خاطرنشان کرد: این مطلب که در سال 97 اختصاص چهار میلیون و 200 هزار تن قیر به استان های کشور به علت بروز اختلاف میان قوه مجریه و قوه مقننه بلاتکیف باقی مانده بود، هرچند که در حال حاضر این اختلاف رفع شده، عنوان کرد: با این وجود، هنوز سهمیه اشاره شده به استان ها اختصاص نیافته است.

وی یاداورشد: سهم خراسان شمالی از این حجم قیر اشاره شده 10 هزار تن است که در صورت اختصاص آن، قیر برای بهسازی معابر شهری بجنورد نیز استفاده خواهد شد.

شهرداربجنورد با اشاره به پرداخت تمام معوقات پیمانکاران و عیدی، پاداش و دیگر معوقات، گفت: برای سال ۹۸ نیز مبلغ بودجه یک هزار و ۸۶۰ میلیون ریال بسته شده که حتی اگر تمام آن محقق شود یک پنجم خدمات امسال را می توانیم انجام دهیم.

وی از جمع آوری میدان کارگر خبر داد و گفت: این میدان جزو میدان هایی است که بیش از 50 سال سابقه دارد ولی به دلیل عرض کم و خروجی زیاد خودروها باید به چهارراه تبدیل شود که جزو مصوبات طرح جامع حمل و نقل ترافیک است و منتظر مصوبه شورای همتا هستیم و در صورت تصویب در 48 ساعت به چهارراه تبدیل خواهد شد.

 شهردار بجنورد از جمله اقدامات شهرداری برای سال نو را شهرتکانی نمادین در 23 اسفند، اجرای کارناوال گل در 26 اسفند و کاشت 300 هزار گلدان گل در سطح شهر اعلام کرد و افزود: کلیه حفاری ها هم از 15 اسفندماه به بعد ممنوع می شود.

 براتیان به اجرای برخی اقدامات در پارک شهر بجنورد اشاره کرد و گفت: اجرای طرح فرش گل و آماده سازی خانه روستایی به متراژ پنج هزار مترمربع به عنوان یک لوکیشن عکاسی برای خانواده ها در ایام نوروز و اجرای طرح هفت سین در این پارک از جمله برنامه هایی است که قرار است به عنوان مرکز تجمع مردم در عید نوروز اجرایی شود.

 وی درپایان گفت: تا پایان این دوره خدمت، بزرگ ترین توتستان کشور را خواهیم داشت که امسال توسعه 20 هکتاری آن را داشتیم.

انتهای خبر/

منیژه سهرابی رادخبرگزاری برنا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان های کشور بودجه حمل و نقل شهرداری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عجیب‌ترین خبر روز؛ لحظه کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد!

۲۶۶ ۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898152

دیگر خبرها

  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ببینید | عجیب‌ترین خبر روز؛ لحظه کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد!
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • فیلم/ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد!
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا