Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی عسکری سرپرست منطقه نفتی زاهدان در نشستی که با حضور مسئولان منطقه زاهدان و جایگاه داران ناحیه مرکزی برگزار شد؛ بر لزوم همکاری بیشتر جایگاه داران در راستای آماده سازی شرایط میزبانی مناسب برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ورود کارت‌های مهاجر و سوختگیری در جایگاه‌های منطقه از جمله مشکلاتی است که باعث افزایش مصرف سوخت و شلوغی جایگاه‌ها می‌شود.

سرپرست منطقه نفتی زاهدان با اشاره به مشکلات پیش آمده در سیستان و بلوچستان به دلیل سوختگیری کارت‌های سوخت مهاجر افزود: طبق مقررات شرکت و مصوبات شورای تامین استان سوختگیری خودرو با کارت هوشمند سایر خودرو‌ها تخلف محسوب می‌شود و براساس حکم دادستانی، این کارت‌ها ابطال و مالکان آن‌ها به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

آماده بکاربودن تجهیزات جایگاه ها، خرید به موقع، رعایت نکات ایمنی، نصب بنر خوش آمدگویی به مسافران نوروزی، حضور مالک جایگاه در محل عرضه و تکریم مراجعان از جمله برنامه‌های شرکت نفت منطقه زاهدان در ایام نوروز است.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

شهرستان‌های جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر، سرباز، قصرقند، فنوج، بمپور و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار هستند

انتهای پیام/ع

نظارت برجایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی نفت نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل استاندارد استان در خصوص نظارت بر نازل‌های عرضه سوخت سی ان جی استان گفت: بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد ایران، تمامی نازل‌های سوخت عرضه سی ان جی به صورت دوره‌ای تحت نظارت و آزمون دوره‌ای قرار می‌گیرند تا از نظر کمّی از هر گونه تخلف و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان در خصوص حمایت از حقوق ایشان، جلوگیری شود.

دستورانی افزود: تا پایان سال گذشته ۱۰۵ نازل سوخت در شهرستان‌های استان بصورت دوره‌ای تحت آزمون قرار گرفتند که با توجه به برنامه مصوب ابلاغی استانی از سوی سازمان ملی استاندارد در سال گذشته، درصد تحقق کامل برنامه انجام شده است.

وی با بیان اینکه آزمون نازل‌های مستقر در جایگاه‌های سوخت با همکاری آزمایشگاه‌های همکار و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود، گفت: اطمینان از صحت و سلامت عملکرد نازل‌های سوخت مطابق با معیار‌های استاندارد از اهداف انجام آزمون‌های دوره‌ای نازل‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد به شمار می‌رود.

مدیرکل استاندار خراسان جنوبی با تاکید براین که گزارشات مردمی نقش بسزایی در جلوگیری از ضرر و زیان مصرف کننده ایفا می‌کند، از هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوخت گیری از طریق سامانه اطلاع رسانی ۱۵۱۷، مراتب را به واحد رسیدگی به شکایات مردمی این اداره کل اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی