Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@15:35:03 GMT

هشدار پلیس درباره قالیشویی‌های غیرقانونی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۸۹۸۶

هشدار پلیس درباره قالیشویی‌های غیرقانونی

رئیس پلیس پیشگیری ناجا نسبت به احتمال فعالیت سارقین در قالب قالی‌شویی‌ در روزهای منتهی به پایان سال خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به‌احتمال افزایش فعالیت قالی‌شویی‌های غیرقانونی در روزهای منتهی به پایان سال اظهار کرد: از شهروندان خواهش می‌کنیم برای سپردن فرش‌های خود به قالی‌شویی‌ها، حتماً از مجوز داشتن آن قالی‌شویی مطمئن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

هشدار پلیس درباره دوستی های اینترنتی هشدار پلیس فتا درباره صیغه‌یاب‌های جعلی

وی افزود: در سال‌های پیش در برخی از پرونده‌های سرقت مواردی را داشته‌ایم که افرادی در قالب قالی‌شویی‌ها، فرش‌های مردم را به نیت شست‌وشو برده ولی درواقع آن‌ها را به سرقت برده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری با اشاره به تعدد خرده سرقت‌ها در ایام پایانی سال گفت: به دلیل اینکه در روزهای پایانی سال مردم بیشتر زمان خود را در بیرون خانه به سر می‌برند (به‌منظور خرید و تهیه مایحتاج عید نوروز) احتمال افزایش خرده سرقت‌ها وجود دارد و یکی از مواردِ این خرده سرقت‌ها، دزدیدن فرش‌ها از روی دیوار یا پشت‌بام خانه‌ها است.

سردار شرفی یادآور شد: توصیه می‌کنم اگر مردم خودشان اقدام به شستن قالی می‌کنند، فرش‌های خود را در مکان امن برای خشک شدن آویزان کنند تا سارقین نتوانند از موقعیت سوءاستفاده کنند و فرش‌ها را از روی دیوارها بدزدند.

وی در پایان گفت: در سال‌های گذشته سرقت قالی از روی دیوار را در مناطق روستایی و حاشیه‌نشین بسیار داشتیم که امسال سعی داریم با نظارت بیشتر بر تمامی مناطق از این قبیل سرقت‌ها جلوگیری کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار حوادث پلیس پیشگیری سرقت قالیشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی آباده گفت: با تماس به مرکز پلیس مبنی بر وقوع قتل خانم ۸۲ ساله ای در یکی از محله‌های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ابوالفضل مسعودی افزود: دیروز ۲ نفر با ورود به منزل یکی از شهروندان، خانم ۸۲ ساله را به قتل رسانده و طلاهای وی را سرقت می‌کنند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی آباده از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هر گونه اخبار صحیح را از طریق سایت اطلاع رسانی پلیس دنبال کنند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • ببینید | هشدار جدی به مردم؛ این ۲ کار را کنار خیابان انجام دهید، توسط پلیس حسابی جریمه می‌شوید!
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت