Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@17:00:07 GMT

محیط بانان جوانرود یک راس کل وحشی را نجات دادند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۹۳۰۳

محیط بانان جوانرود یک راس کل وحشی را نجات دادند

عطا الله قادری روز دوشنبه به ایرنا افزود: این کل براثر ارتفاع زیاد برف و ریزش بهمن در میان صخره ها گرفتار شده بود.
وی اضافه کرد: به محض اطلاع اهالی روستای منصور آقایی، محیط بانان شهرستان جوانرود دیروز پس از یک عملیات این کل را نجات دادند.
وی اظهارداشت: این کل چهار ساله هم اکنون در اداره محیط زیست جوانرود در حال تغذیه و مداواست که پس از بهبودی رهاسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تغذیه محیط زیست محیط نجات جوانرود 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست قوچان گفت: همیاران محیط زیست در کنار نیرو‌های محیط‌بان در امر حراست و حفاظت از گونه‌های زیستی و جانوری نقش اساسی دارند که این مسئله در مناطق حفاظت شده نمود بیشتری پیدا می‌کند.
حسین اصلاحی با اشاره به گزارش‌های مردمی رسیده مبنی بر ورود یک گروه شکارچی غیرمجاز به منطقه حفاظت شده قره‌چغه منطقه مرزی باجگیران این شهرستان، افزود: بلافاصله یک تیم از محیط‌بانان به محل اعزام شدند که متأسفانه تنها یک نفر به همراه لاشه دو قوچ وحشی کشف و ضبط شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست قوچان با تأکید بر این مطلب که طی هماهنگی انجام شده متهم دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شده است، گفت: دیگر شکارچیان از محل متواری شدند که تمام اعضای این شبکه شناسایی و در حال حاضر تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • زنده‌گیری یک رأس بره میش وحشی در پردیس