Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ساوه گفت: فرمانداری ساوه به منظور تکریم ارباب رجوع کلیه جلسات فرمانداری در خارج از ساعات اداری تشکیل می شود تا مدیران در ساعات ادارای در محل کار خود حاضر  بود وخللی در خدمت رسانی به ارباب رجوع صورت نگیرد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، علی میرزایی ظهر امروز در شصت و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه با اشاره به ارائه گزارشی از عملکرد ادارات شهرستان ساوه در پیشگیری از اعتیاد اظهارداشت: ساماندهی مراکز اقامتی ترک اعتیاد، ساماندهی و نظارت  برمراکز وابسته  به انجمن‌های ترک اعتیاد، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری نمایش‌های خیابانی با موضوع حساس‌سازی جامعه به بحث اعتیاد برخی از اقدامات انجام شده  در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی مثل موضوع اعتیاد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:امروز  آسیب‌های اجتماعی  یکی از دغدغه‌های اساسی در جامعه بوده، بر همین اساس  اهتمام و توجه همه نهادها در این زمینه ضروری است اما  استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد که خود جوانان در آن نقش دارند می‌توانند به عنوان موثرترین اقدام در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی قلمداد شود.

فرماندار ساوه تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی  ظرفیتی مهم و تاثیرگذار در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه بوده  و همه باید به دقت مصوبات و تصمیمات این شورا را در حوزه کاری خود دنبال و اجرایی کنند تا شاهد نتایج آن در راستای ارتقای فرهنگ جامعه باشیم.

میرزایی بیان کرد: نقش فرهنگ در مبارزه با توطئه‌های دشمنان در همه ابعاد تاثیر گذار بوده و همه باید در این مسیر به وظایف خود عمل کنند و خروجی این نشست‌ها باید بنایی برای تقویت ارزش‌ها و ترویج فرهنگ اسلامی و الهی در زندگی مردم باشد تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

همدان|تکریم ارباب رجوع در دستور کار مسئولان قرار گیرددستگاه‌های استان تهران در رعایت حقوق مصرف‌کننده ارزیابی می‌شوندمعاون وزیر کشور در کرج: تکریم ارباب رجوع یکی از شاخص‌های ارزیابی استانداران و فرمانداران است

وی ادامه داد: گستردگی نقاط جغرافیایی شهرستان ساوه به سبب  وسعت بالای آن باعث شده بسیاری از مردم این شهرستان از نقاط دور یا روستاها برای امور اداری به ادارات مراجعه کنند بعضا به دلیل نبود مدیر مربوطه با مشکل مواجه شوند، فرمانداری ساوه به منظور تکریم ارباب رجوع کلیه جلسات فرمانداری را خارج از ساعات اداری تشکیل می‌دهد تا مدیران در ساعات ادارای در محل کار خود حاضر  شوند و خللی در خدمت‌رسانی به ارباب رجوع ره ندهد.

بیانیه گام دوم انقلاب توسعه کشور را به همراه دارد

 رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی ساوه هم در این جلسه با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب گفت: تبین بیانه گام دوم انقلاب نیازمند مشارکت همگانی است زیرا تحقق و عملیاتی شدن آن توسعه روز افزون کشور را به همراه دارد.

حسین محمودی‌فر افزود: ترویج فرهنگ سبک زندگی ایرانی و اسلامی مورد تاکید رهبری  و یکی  از راهبردهای شورای فرهنگ عمومی است، بنابراین زندگی ایرانی و اسلامی باید در جامعه نهادینه شود و نقش دستگاه‌های فرهنگی مثل  آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این زمینه سنگین که و باید به دقت این مهم را مد نظر داشته باشند.

به‌گزارش تسنیم، در این جلسه اعضای شورای فرهنگ به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون دستور جلسه پرداختند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای پیشگیری و کاهش آمار خودکشی در جامعه، آموزش و شناخت هنجارها و ناهنجارها، آگاهی در زمینه عواقب قانون‌گریزی، ترویج فرهنگ قانون‌گرایی و تعهد انضباط اجتماعی با استفاده  از همه ظرفیت‌ها، برخورد با قانون‌گریز و اطلاع رسانی به جامعه، تقویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نظارت بر حسن اجرای قانون در ادارات و نصب منشور قانون‌گرایی در محیط‌های اداری، آموزش کارکنان برای تفهیم صحیح قانون به ارباب رجوع، آموزش همگانی نسبت به معروفات و‌ منکرات در بین آحاد مردم، تلاش جمعی برای رسیدن به درک و فهم مشترک در عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب، مسیولیت پذیری و اعتماد داشتن به مردم به ویژه جوانان به عنوان فرمول رشد در تحقق این بیانیه، بهره مندی صحیح از ظرفیت جوانان با جهت‌گیری جهادی و جوانی به عنوان رمز پیشرفت کشور از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد