Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيرو انتشار اطلاعيه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال 1398 در تاريخ هاي 1397/12/2 و 1397/12/8، مندرج در پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org
پيرو انتشار اطلاعيه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال 1398 در تاريخ هاي 1397/12/2 و 1397/12/8، مندرج در پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org ، اصلاحاتي به شرح ذيل در جدول شماره (1) اطلاعيه مورخ 2/12/1397 صورت گرفته است.
لذا با توجه به حذف گرايش هاي اعلام شده در رشته هاي تحصيلي ذيل، داوطلبان داراي مدرك تحصيلي در كليه گرايشهاي رشته هاي تحصيلي مندرج در جدول شماره 1 كه در اين آزمون موفق به ثبت نام نشده اند، درصورت تمايل براي ثبت نام مي توانند با توجه به مندرجات اطلاعيه هاي فوق حداكثر تا تاريخ 97/12/22 با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني فوق نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
جدول شماره 1- عناوين رشته هاي امتحاني و شرايط احراز تحصيلي
عنوان و كد رشته امتحانيعنوان و كد رشته تحصيليمشاوره روانشناختي (كد 101)مطالعات خانواده (كد 201)، مشاوره (202)، روان شناسي (203)، روان پزشكي (204)، مددكاري اجتماعي (205)، خدمات اجتماعي (206)مشاوره حقوقي و مذهبي (كد 102)حقوق (كد 207)، فقه و مباني حقوق اسلامي (كد 208)، حوزوي سطح2 (كد 209)خدمات مددكاري اجتماعي (كد 103)مطالعات خانواده (كد 201)، مشاوره (202)، روان شناسي (203)، روان پزشكي (204)، مددكاري اجتماعي (205)، خدمات اجتماعي (206)
مركز امور مشاوران، وكلاء و كارشناسان رسمي قوه قضائيه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگا ایسکانیوز، با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه 29 فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227449 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد