Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی ارومیه در نامه‌ای خطاب به مسعود پزشکیان اعلام کرد: باید به نظام تصمیم‌گیری در ایران احترام گذاشته و اگر انتقادی به این نظام دارید، از راه‌های قانونی چابک‌سازی آن را در دستور کار قرار دهید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه (دفتر تحکیم وحدت) طی نامه ای نقد خود را نسبت موضع مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز و نایب رئیس مجلس، در مورد تصویب لوایح FATF اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن نامه به شرح زیر است:   جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
نماینده مردم تبریز و نایب رییس مجلس شورای اسلامی
با سلام و عرض ادب

احتراما بدینوسیله انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه (دفتر تحکیم وحدت) مراتب نقد خود را نسبت به موضع جنابعالی در خصوص بررسی لوایح مرتبط با FATF خدمت جنابعالی اعلام م یدارد. همانطور که مستحضرید جنابعالی یکی از اعضای قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران می‌باشید.

اولا باید بهتر از هر شخص دیگری التزام به قانون را در منظومه فکری و عملی خود پاس دارید، جنابعالی میبایست به نظام تصمیم گیری در جمهوری اسلامی ایران احترام گذاشته و از حمله‌ بی مورد به این نظام بپرهیزید و اگر انتقادی به این نظام تصمیم گیری داشته و آنرا چابک نمی شمارید از راه‌های قانونی چابک سازی آن را در دستور کار قرار دهید و در این زمان به قانون اساسی پایبند باشید.

ثانیا، جنابعالی حرف از انسجام میزنید و در مقابل آن گروکشی میکنید که تقصیر باید گردن چه کسی باشد و...، آیا شما با این کار شکاف میان خود و مجمع و قبول نداشتن نظام تصمیم گیری مطابق قانون اساسی را به عنوان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به دشمن جهت سوءاستفاده ایشان نمایان نمیسازید؟

ثالثا، شما باید التزام عملی به ولایت فقیه را نیز در خود تقویت کنید. این سخن از آنجا نشات می‌گیرد که امام خامنه‌ای ریشه مشکلات را در داخل میدانند و اعلام داشته اند با حل مشکلات درونی تهدید‌های نظام بین الملل هیچ تاثیری نخواهد داشت؛ اما جنابعالی اینقدر که صدایتان در قضیه‌ی برجام، cft، پالرمو، پیمان پاریس و ... بلند بوده در مطالبات اصلی رهبری که متوجه مشکلات داخلیست به گوش نمی‌رسد.   لازم به ذکر است، فراموش نکنید که رهبری برای مجلس شورای اسلامی عقلانیت قائل شده بودند تا بداند ماهیت پیمان‌های بین المللی چیست و صراحتا در سخنانشان به ماهیت آن‌ها اشاره کرده اند، ولی این امر محقق نگشته و حال باید تا دیر نشده دعاگو باشید مجمع تشخیص مصلحت این لوایح استعماری را رد کند که عقلانیت مجلس مانند قضیه برجام به زیر سوال نرود. ما هنوز وعده های فردای برجام برا به یاد داریم که قرار بود قیمت‌ها ۲۰ درصد کاهش یابد، و قیمت اجناس، تورم و قیمت دلار نیز بالا نرود!.

رابعا، آیا روا نمی‌دانید مردمی که بدعهدی غرب را چه در رفتار آمریکا که از برجام خارج شد و به آن عمل نکرد و چه در رفتار اروپا که به ظاهر دربرجام مانده و به آن عمل نمی‌کند، دیده اند و خسارات عظیم مادی و حیثیتی را با جان و دل چشیده اند، در تحمیل عهدنامه‌ی مشابهی دیگر نگران باشند.
یا شما نیز همانند شیفتگان کد خدا باور، این مردم مظلوم، اما مقاوم و خداباور را دلواپس  میدانید؟!

در آخرانجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه (دفتر تحکیم وحدت) خواهان عقل سلیم برای دلسوزان واقعی و رسوایی برای دلسوز نمایان و توفیق برای خادمان ژرف اندیش ولایت مدار از محضر حق تعالی دارد.
از توجه جنابعالی و گوش فرا دادن به نقد‌های وارده قدردانی می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تصویب لوایح FATF نماینده مردم تبریز مسعود پزشکیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مهدی رهنما معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی با بیان فعالیت‌های ستاد شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ با بهرمنده از مراجع تصمیم‌ساز شاهد اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای حل مشکلات ایثارگران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص این واحد دانشگاهی گفت: واحد تربت‌حیدریه با بیش از۴ هزار و ۳۰۰ دانشجو، حدود ۴۰ درصد از متقاضیان تحصیل در آموزش عالی تربت‌حیدریه و شهرستان‌های همجوار در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

محمد حاتمی افزود: خدمت به خانواده‌ شاهد و ایثارگر افتخاری بوده و وظیفه ما تا حد امکان برطرف کردن مشکلات تحصیلی آنان است.

دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران هیچ تهدیدی هراس ندارد

مسئول امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز عنوان کرد:‌ دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران قوی از هیچ تهدید نظامی، امنیتی و اقتصادی هراسی ندارد و این برای ما ارزشمند است.

عابدین عابدی با تأکید زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد:‌ خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران سعادتی است که نصیب ما شده و باید برای حل مشکلات آموزشی و ابهامات بخشنامه‌ای این قشر تلاش کنیم.

وی هدف از برگزاری این جلسات را آگاهی و آشنایی با فعالیت‌های سایر واحد‌های دانشگاهی دانست و از برگزاری جلسات مشترک با معاونان فرهنگی و مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر استان در آینده خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف حجاب وارداتی است!
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • طرح نور با استقبال گسترده مردم اصفهان همراه بود
  • دفاع وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد: حجاب در جمهوری اسلامی از ارکان هویتی نظام است
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس