Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:25:16 GMT

کار یونایتد برابر PSG تمام نشده است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۲۶۲۷

کار یونایتد برابر PSG تمام نشده است

اشلی یانگ، مدافع باتجربه منچستریونایتد، امید فراوانی به صعود تیمش در لیگ قهرمانان دارد.

به گزارش "ورزش سه"، هیچ تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان شکست خانگی دور رفت با دو گل را جبران نکرده اما اشلی یانگ از انگیزه های بازیکنان یونایتد برای رقم زدن این معجزه برابر پاری سن ژرمن سخن گفت.

 

 

اشلی یانگ کفت: "ما می دانیم توانایی های زیادی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمانی که معتقدند کار یونایتد تمام شده اول فصل نیز چنین دیدگاهی داشتند و تفاوتی ایجاد نشده است. قطعا انجام چنین کاری آسان نخواهد بود اما باید در زمین پاری سن ژرمن در تلاش برای گلزنی و کسب پیروزی باشیم. من ایمان دارم اگر ما خوب دفاع کرده و شانس گلزنی ایجاد کنیم می توانیم در این بازی پیروز شویم.

 

هدف ما کسب پیروزی است. ما باید از لاک خود بیرون آمده و بازی کنیم. یونایتد نباید بیش از حد در مورد قدرت حریف نگران باشد زیرا همه چیز بسته به خود ماست. این سبک باشگاه یونایتد؛ هرگز شکست را قبول نکن.

 

درخشش اخیر روملو لوکاکو؟ هرگز علاقه ندارم مقابل او بازی کنم و حضور لوکاکو توانایی متفاوتی به تیم می دهد. دیدن آمادگی مهاجمان خوشایند است اما این بازی فقط معطوف به 11 بازیکن نبوده و به همه ترکیب بستگی دارد. رقابت برای بازی کردن به تیم کمک می کند و همه بازیکنان باید آماده فراخوانده شدن به زمین از سوی سرمربی باشند.

منچستر یونایتد اشلی یانگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اشلی یانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفته و نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

بازی تا اواسط نیمه اول توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد و یونایتد با توجه برگزاری این بازی در اولدترافورد نسبت به حریفش برتری داشت تا اینکه اشتباه عجیب آندره اونانا همه معادلات را بهم ریخت.

یونایتد که امید داشت با به ثمر رساندن گل اول حداقل با اختلاف یک گل برنده بازی را در نیمه نخست تمام کند، در دقیقه 35 دروازه‌اش باز شد.

آندره اونانا بعد از دریافت پاس به عقب سعی کرد با ارسال توپ به سمت دیوگو دالوت بازی را باز کند اما پاس او به اشتباه در اختیار مهاجم شفیلد قرار گرفت.

جیدون بوگل جلوتر از دالوت موفق شد پاس اشتباه اونانا را دریافت کند. در حالیکه این مدافع پرتغالی سعی داشت مهاجم شفیلد را مهار کند، بوگل با حرکت به سمت دروازه در موقعیت تک به تک با اونانا قرار گرفت و ضربه پای راست او از زاویه تقریبا بسته وارد دروازه شد.

اونانا که در این فصل چندین بار با اشتباهات فردی‌اش موجب شوک به یونایتد و طرفدارانش شده بود نشان داد با نزدیک شدن به پایان فصل همچنان دروازه‌بان مطمئنی نیست و روند سینوسی او می‌تواند در هر بازی برای یونایتد هزینه در پی داشته باشد.

هری مگوایر با گل از روی ارسال کرنر در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد به نوعی زهر این اشتباه را گرفته و حداقل بازی را به تساوی بکشاند تا یونایتد بازنده به رختکن نرود.

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما