Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:16:16 GMT

یووه در بحران؛ آلگری تا مرز جدایی پیش رفت!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۳۰۲۲

یووه در بحران؛ آلگری تا مرز جدایی پیش رفت!

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، تا آستانه جدایی از این تیم نیز پیش رفته است.


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد اوضاع در باشگاه یوونتوس خیلی مساعد نیست و حواشی اخیر صبر ماکسی آلگری را به سر آورده است. سرمربی ایتالیایی یوونتوس طی چند روز گذشته تمام حساب های خود در شبکه های اجتماعی را بست که رسانه ها دلیل آن را توهین های هواداران بعد از شکست برابر اتلتیکومادرید دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما این پایان کار نبود و طبق ادعای کاچومرکاتو، آلگری تصمیمی جدی مبنی بر جدایی از یوونتوس پیش از دیدار دیشب برابر ناپولی داشته و این تصمیم را نیز به گوش آندره آنیلی رسانده است. آنیلی نیز مجبور به لغو یک قرار اقتصادی خود برای راضی کردن آلگری شده و در نهایت سرمربی ایتالیایی درخواست رئیس باشگاه را اجابت کرده است.

 

خود آلگری نیز امروز برگزاری جلسه با آنیلی را تایید کرد اما مدعی شد مفاد این جلسه در خصوص دیدار لیگ قهرمانان برابر اتلتیکومادرید بوده است.

 

همچنین دیشب اخباری در مورد درگیری لفظی کریستیانو رونالدو و ماکسی آلگری در جریان دیدار برابر ناپولی منتشر شد و جمیع این جوانب نشان می دهد ممکن است آلگری به زودی از یوونتوس جدا شود.

یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)