Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران گفت: تعرفه خدمات مهندسي 25 درصد نسبت به تعرفه سال گذشته افزايش يافت.

به گزارش عصر دوشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني سازمان نظام مهندسي استان تهران، محمد طاهري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از دستور وزير راه و شهرسازي براي بررسي افزايش تعرفه خدمات مهندسي توسط هيات پنج نفره استان تهران، با تشکيل جلسه اين هيات در 13 اسفند ماه امسال افزايش تعرفه خدمات مهندسي در استان تهران تصويب و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين افزايش حداکثر اختيارات هيات پنج نفره استان تهران است که پس از نزديک به سه سال از تشکيل نشدن جلسات اين هيات، با پيگيري سازمان نظام مهندسي استان تهران تشکيل شد و موضوع تعرفه مورد بررسي کارشناسي و در نهايت تصويب قرار گرفت.
رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران از مساعدت وزير راه و شهرسازي براي تحقق يکي از درخواست هاي مهم جامعه مهندسي مبني بر واقعي شدن تعرفه خدمات مهندسي بر اساس تورم عمومي کشور تقدير کرد.
طاهري در ادامه با اشاره به تلاش هاي هيات رييسه اين سازمان و اعضاي هيات مديره دوره هشتم نظام مهندسي تهران براي حل مشکلات مهندسان و اجراي کامل مقررات ملي ساختمان در ساخت و سازها ابراز اميدواري کرد که ساير دغدغه هاي جامعه مهندسي نيز به نحو مقتضي حل و فصل شود.
وي همچنين افزود: استان تهران اولين استان کشور است که پس از دستور وزير راه و شهرسازي نسبت به افزايش خدمات مهندسي ساختمان اقدام کرده است.
تهرام/8138//6139
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳

عباس عبادی، با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند وزارت بهداشت در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، افزود: امسال برای نخستین بار تعرفه ترجیحی برای مناطق کمتر برخوردار تصویب شد که گامی در جهت دسترسی عادلانه مردم به خدمات پرستاری و انگیزه همکاران جهت ماندگاری در این مناطق است.

وی به افزایش ۵۰ درصدی ضریب ریالی k پایه کارشناسان پروانه‌دار و پرستاری اشاره کرد و ادامه داد: این افزایش نسبت به سال گذشته از ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

عبادی همچنین گفت: ۱۵ درصد به ارزش نسبی خدمات پرستاری (k) نسبت به سال قبل اضافه شده که این مصوبات منجر به رشد مناسبی در میزان تعرفه پرستاران در سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به مزایای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، تصریح کرد: با اجرای این قانون، استقلال مالی و ارتقای هویت سازمانی گروه پرستاری بهبود یافته است.

وی افزود: این قانون منابع جدید مالی را برای بیمارستان‌ها فراهم کره است. دانشگاه‌های علوم پزشکی موظفند در توزیع این منابع وفق دستورالعمل‌های ابلاغی نقش فعالانه‌ای داشته باشند تا منافع آن به طور عادلانه به تمامی پرستاران برسد.

عبادی از اهتمام دولت سیزدهم و وزارت بهداشت برای حل مشکلات پرستاری خبر داد و گفت: این دستاورد‌ها حاصل تلاش‌های یک‌ساله و اصلاحات انجام شده در قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که بدون شک، این اقدامات گامی کوچک در جهت ارتقای جایگاه پرستاران در نظام سلامت کشور و افزایش انگیزه آنها برای ارائه خدمات بهتر به مردم خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳