Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@16:13:29 GMT

تساوی بدون گل ذوب‌آهن با الزوراء عراق در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۳۲۴۲

تساوی بدون گل ذوب‌آهن با الزوراء عراق در نیمه اول

ذوب آهن ایران و الزوراء عراق در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر میزبان الزواء عراق بود که نیمه نخست این دیدار علی‌رغم برتری فنی یاران علیرضا منصوریان، بدون گل تمام شد.

گزارش بازی

بازی با برتری فنی ذوب آهن آغاز شد و این تیم توانست در دقایق نخست بازی چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه الزوراء خلق کند اما الزوراء در حدود دقیقه دهم این دیدار با با خلق موقعیتی بسیار خطرناک دروازه رشید مظاهری را تهدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ذوب آهن تسلط خود بر توپ و میدان را گسترش داد و چند موقعیت دیگر را خلق کرد که بازیکنان این تیم در زدن ضربات پایانی کم دقت بودند.

در دقیقه ۳۳، ضربه ایستگاهی حبیب‌زاده به طور مستقیم به سمت دروازه جلال حسن، دروازه‌بان ملی‌پوش عراق رفت که ضربه او با واکنش خوب این دروازه‌بان به کرنر رفت. ستاره الزوراء دقایقی بعد ضربه سر بازیکن ذوب آهن را در شرایطی دشوار دفع کرد تا یاران منصوریان در رسیدن به گل ناکام بمانند.

ذوبی‌ها در دقایق پایانی بازی چندین و چند موقعیت بسیار خطرناک را خلق کردند که بی‌دقتی بازیکنان این تیم در کنار درخشش جلال حسن مانع از گلزنی نماینده ایران شد.

نیمه نخست بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب‌آهن ایران: محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (کارت زرد)، علیرضا چراغعلی، محمدرضا عباسی، رضا حبیب‌زاده و امیرارسلان مطهری.

الزوراء عراق: جلال حسن، عباس قاسم، سامال سعید (کارت زرد)، محمد عبدالزهره، حسین جوید، علی رحیم، حسین حکیم، احمد فاضل، جبار کریم (کارت زرد)، مهند عبدالرحیم و علاء عباس.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تاجیکستان به عنوان صدرنشین گروه سوم مسابقات که کره جنوبی و ژاپن در آن حذف شدند، با کسب 5 امتیاز از 3 مسابقه به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بود و در سوی دیگر تیم ملی فوتسال افغانستان با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه چهارم با 4 امتیاز پشت سر شاگردان شمسایی که 9 امتیازی شدند به این مرحله راه پیدا کردند.

تاجیکستان شروعی خوب در این مسابقه داشت  و تا دقیقه 16 چند موقعیت خوب روی دروازه افغانستان ایجاد شد. سالوموف در دقیقه 16 جعفری را وادار به مهار هوشمندانه دیگری کرد، اما افغانستان هم بیکار ننشست و در دقایق پایانی نیمه اول با ایجاد یک حمله خطرناک تا آستانه گلزنی پیش رفت.

اما این تاجیکستان بود که در جریان بازی دروازه را باز کرد و حرکت کومرون علی اف به سمت چپ منجر به سانتری شد که رضا حسین پور دو دقیقه قبل از وقت استراحت نیمه اول به یک گل به خودی تبدیل کرد.

امتیازات تنها سه دقیقه پس از شروع مجدد به تساوی رسید و فرزاد محمودی با ضربه‌ای موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. پس از آن افغانستان در دقیقه 26 نزدیک بود که پیش بیفتد که یک توپ بلند در زمین به سر کاظمی رسید ولی توپ به تیرک برخورد کرد و به گل نرسید.

نکته قابل توجه این مسابقه این بود که 4 دقیقه مانده به پایان مسابقه گلاره ناظمی داور مسابقه به دلیل خطای یوروف تیم تاجیک را 4 نفره کرد و فرصت خوبی در اختیار افغانستان برای ایجاد تساوی در بازی قرار گرفت. با این حال گلی در این مدت به ثمر نرسید و بازی به وقت های اضافی رفت.

پس از اینکه وقت اضافه اول بدون گل تمام شد، لحظه تاریخ  برای تاجیکستان فرا رسید و  ساردوروف، نام خود را با گل کردن پنالتی‌ای که از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر رسید در کتاب رکوردهای کشورش ثبت کرد.

با این پیروزی تاجیکستان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کرد و حالا برای صعود به فینال تلاش خواهد کرد. در سوی دیگر ماجراجویی افغانستان با مجید مرتضایی پس از اولین حضور در جام ملت‌های آسیا و اولین صعود از مرحله گروهی تمام شد و آنها باید به فکر آینده باشند.

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ