Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از آمادگی این دانشگاه برای استقبال از مسافران نوروزی و همچنین حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد جمالیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه هماهنگی طرح ستاد نوروزی این دانشگاه با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نورزی، گفت: همه بخش‌ها و واحد‌های تابعه دانشگاه و اعضای این ستاد از هم اکنون برنامه ریزی‌های لازم را جهت ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در دستور کار قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالیان با بیان اینکه هدف اصلی ستاد تسهیلات سفر نوروزی، جلب رضایت مسافران است، افزود: براساس وظایف تعیین شده این ستاد از سوی وزارت بهداشت، از همه ظرفیت‌های دانشگاه برای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مسافران به کار گرفته خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن تعطیلات نوروز و سنت خانه تکانی در این ایام، استفاده از مواد شوینده شیمیایی و میزان مسمومیت با این مواد در این روز‌ها بیشتر خواهد شد و لازم است که با همکاری و برنامه ریزی صداوسیما و تولید برنامه‌های آموزشی برای اقشار جامعه در رابطه با اطلاع رسانی و دادن آموزش به منظور کاهش این موارد اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخرسال و امداد رسانی به آنها، دانشگاه علوم پزشکی اراک با تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی خود آماده ارائه خدمات درمانی و بهداشتی لازم در استان مرکزی می‌باشد و تمامی بیمارستان‌های استان به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب و مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال در آمادگی کامل می‌باشند.

جمالیان یادآور شد: به منظور درمان سریع و جلوگیری از مزاحمت برای کادر درمانی از ازدحام بی دلیل در بیمارستان‌های استان جلوگیری به عمل آید.

وی بیان کرد: با شروع طرح ستاد نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی اراک از ۲۵ اسفند ۹۷ الی ۱۷ فروردین ۱۳۹۸، تیم‌های مستقر در EOC اورژانس استان مرکزی بازدید‌های منسجم و نظارتی خود را شروع می‌کنند و با توجه به گرانی برخی از اقلام غذایی و افزایش احتمال وجود تقلب در مواد غذایی و به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از سوء استفاده برخی از متقلبین می‌بایست نظارت‌هایی که این ستاد دارد دو چندان شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان خاطرنشان کرد: برنامه کاری تمامی مراکز ارائه خدمات سلامت به مردم و مسافران نوروزی که در ایام تعطیلات به صورت برنامه ریزی شده باز بوده و آماده ارائه خدمات هستند و برنامه کاری این مراکز در قالب بنر‌های اطلاع رسانی در چندین نقطه از شهر نصب خواهد شد تا مسافران نوروزی در صورت نیاز به این مراکز، بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اراک چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزادان در قم افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه جوانی جمعیت با حضور رئیس دانشگاه و معاونین و همچنین مدیران و مسئولان بیمارستان های استان و مراکز بهداشتی برگزار شد.

دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در این جلسه با تاکید بر اهمیت فعالیت بر موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری گفت: باید در این راستا با تمام توان برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم انجام شود.

وی گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش نیم درصدی ولادت ها در استان قم بودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: قطعاً یکی از دلایل این رشد جمعیت، برگرفته از اقدامات صورت گرفته توسط تیم های بهداشت و درمان در استان است که باید همواره گسترش یابد.

کد خبر 6078903

دیگر خبرها

  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • تولد نوزادان در قم افزایش یافت
  • جهاد دانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات تحقیقاتی درمانی بازساختی است
  • جهاد دانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات تحقیقاتی پزشکی است