Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، ارکان ثالثی‌های نفت می‌گویند: تبدیل وضعیت، جلوگیری از حجمی نمودن پیمان‌ها، همسان‌سازی حقوق‌ها، همسان سازی‌مزایا، همسان‌سازی پاداش‌ها و دادن سِمَت به نیروهای ارکان ثالث از مهمترین خواسته‌های نیروهای پیمانکاری است که در صنعت نفت کشور مشغول به کار هستند.

آنها در مورد همسان‌سازی حقوق و مزایا می‌گویند: همه ما در صنعت نفت در شرایط برابر کار می‌کنیم و غالبا کارهای یکسان انجام داده و بعضاً مدارک عالی دانشگاهی نیز داریم؛ چه دلیلی دارد کارگری با کارمندی که کنار او می‌نشیند و اختلاف فقط در وضعیت استخدام و به کارگیری آنها است، تا پنج برابر اختلاف حقوقی داشته باشند؟ متاسفانه درحالی‌که وزارت نفت به برخی پرسنل انواع مزایا اعم از استفاده از مراکز درمانی، مراکز تفریحی، رفاهی، مراکز ورزشی و سهمیه سفرهای زیارتی را می‌دهد و همه زیرساخت‌ها جهت ارائه این خدمات فراهم است، ما پرسنل پیمانکاری از آنها بی‌بهره‌ایم! آیا ماهمگی در یک سازمان کار نمی‌کنیم و سهم برابری در پیشبرد اهداف سازمان نداریم؟ این تبعیض قابل تحمل نیست که نفر بغل دستی ما از بهترین امکانات درمانی استفاده نماید ولی ما کارمندان شرکتی از این مزایا بی‌بهره باشیم؛ از طرفی به برخی پرسنل، هزار و یک نوع تسهیلات از قبیل وام خودرو و مسکن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..داده می‌شود. این درحالی‌ست که ما نه تنها از این مزایا بی‌بهره‌ایم بلکه به لحاظ وضع معیشتی در مضیقه مطلق هستیم.

آنها افزودند: بسیاری از نیروهای شرکتی هستند که شایستگی لازم و تحصیلات و تجربه و تخصص را توامان دارند و بعضاً به صورت غیررسمی از طرف مدیرانشان به آنها مسئولیت داده شده است، چون شایستگی خود را در مجموعه به اثبات رسانده‌اند؛ اما آیا این با عدالت سازمانی درتضاد نیست که به نیروهای شرکتی شایسته و با تجربیات بالا، پست‌های ستاره‌دار و رسمی داده نشود تا بتوانند با داشتن امید به ارتقا و آینده شغلی برای سازمان موثرتر باشند؟!

این نیروها تاکید می‌کنند: کسی از ما حمایت نمی‌کند و در وضعیت بلاتکلیفی شغلی به سر می‌بریم! چرا نمایندگان مجلس فکری به حال ما نمی‌کنند؟!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان

رضا مراد صحرایی امروز در نشست ملی مدیران مدارس غیردولتی و هیات امنایی با بیان اینکه برای تسخیر آینده باید با آرمانخواهی، امید و عقل حرکت کرد گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دو عنصر علم و امید برجسته است و هیچکدام بدون دیگری منجر به پیشرفت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه علم در دست کسی تاثیر گذار است که بتواند با امید حرکت کند ادامه داد: دیدن پیشرفت‌ها و نتایج می‌تواند امید را در دل دانش آموزان ایجاد کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وقتی دانش آموزان به شرکت دانش بنیان می‌روند و می‌فهمند که چه اقداماتی صورت می‌گیرد، امیدوار به آینده می‌شوند اظهار کرد: ایران در جنگ استکبار و تهاجم فرهنگی همواره پابرجا مانده و دلیل آن امید، ایمان، خود باوری و هویت امیدآفرین است.

صحرایی با بیان اینکه امروز در مرحله ساخت جامعه هستیم عنوان کرد: این مدرسه است که این اقدام را انجام می‌دهد؛ پیوند مدرسه با شرکت‌های دانش‌بنیان باعث شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان می‌شود.

منبع: ایسنا 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان
  • جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید
  • روایت زندگی جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران