Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@07:38:20 GMT

شرکت مخابرات تحت پوشش بیمه معلم قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۸۹۲۰

با توجه به نظر کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران مبنی بر عدم رضایت از خدمات و تعهدات بیمه دانا پس از پایان یافتن قرارداد این بیمه، بیمه معلم به عنوان بیمه جایگزین این شرکت معرفی شد.

به گزارش تابناک، مهندس سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید بر حفظ جایگاه، کرامت انسانی و شان همه کارکنان و بازنشستگان شرکت اعلام کرد: بنا بر عدم رضایت همکاران و بازنشستگان و همچنین عدم همکاری شرکت بیمه دانا در ارتباط با ارائه تعهدات و خدمات مناسب، شرکت مخابرات ایران پس از پایان قرارداد بیمه مذکور، با بیمه معلم قرارداد منعقد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: با بررسی‌ها وکارشناسی‌های به عمل آمده و همچنین در راستای بهبود خدمات برای همکاران و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، پس از انجام مناقصه عام و انجام فرآیندهای قانونی شرکت بیمه معلم به منظور ارائه خدمات بیمه تکمیلی بهتر به کلیه همکاران شاغل و بازنشستگان انتخاب شد.

وی تصریح کرد: با شناسایی دقیق نیاز پرسنل و با در نظر گرفتن نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات و همچنین صرفه و صلاح مجموعه و با عنایت به چارچوب‌های نهاد ناظر (بیمه مرکزی) نسبت به برگزاری مناقصه عمومی در خصوص واسپاری خدمات بیمه‌ای شرکت مخابرات ایران اقدام و در این میان شرکت بیمه معلم به دلیل پذیرش کلیه شرایط و ارائه نرخ مناسب به عنوان برنده مناقصه مذکور معرفی شد.

صدری در پایان ضمن تشکر از همراهی هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: امیدواریم با آغاز همکاری در سال جدید عملکرد بیمه معلم بتواند رضایت کامل همکاران را در پی داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شرکت مخابرات پوشش بیمه بیمه معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حیدری در نشست شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان افزود: در این نشست در خصوص همراهی، همدلی و همکاری همه شرکت‌های بیمه در استان برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای بحث و تبادل نظر که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ خدمات شایسته تری را برای مردم انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان ادامه داد: متأسفانه یکی از معضلاتی که در بین برخی خانواده‌ها پیش می‌آید، بیمه نبودن منازل مسکونی و یا امکان تجاری است که دردسر‌های زیادی را برای مردم بوجود می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاشیم با اطلاع رسانی‌های بیشتر و همراهی مدیران استان بتوانیم پوشش گسترده بیمه را در استان انجام داده تا در زمان حوادث، خسارت کمتری به آن‌ها وارد شود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟