Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،کوروش احمد یوسفی، معاون اجتماعی پلیس استان کرمان  گفت: هدف گردهمایی رابطین تبادل نظر در جهت رسیدن به اهداف مشترک و اجرایی نمودن طرح‌های مورد نظر در راستای تولید، حفظ و ارتقاء نظم و امنیت عمومی در سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه نظم و امنیت یک فرآیند جمعی است، افزود: هر یک از نهاد‌ها و ادارات در تولید امنیت نقش اساسی دارند که ماحصل تلاش آن‌ها در سبد مجموعه‌های نظامی و انتظامی قرار می‌گیرد تا در راستای حفظ آن تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در همین رابطه طرح‌هایی مانند شورای وفاق روستایی و طرح دیده بان حقوق همسایه در سطح مناطقی از استان با محوریت توسعه فرهنگی اجتماعی با همکاری ادارات و نهاد‌های مختلف اجرا شد که نتایج خوبی به همراه داشتند.
انتهای پیام/ی

برگزاری طرح دیده بان حقوق همسایه در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با هدف اجرای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فراورده‌های نفتی از سوی رانندگان چند اتوبوس خط کرمان ـ زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند، چند نفر از طریق کارت سوخت ۲ دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی، اقدام به بارگیری سوخت کرده و آن ها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

 وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی ماموران، ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آن ها ۸۳ هزارو ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فراورده‌های سوختی از کشور و خطرات زیاد حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودرو‌های شخصی، هر گونه مورد در این زمینه و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا