Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک فعال رسانه‌ای در صفحه شخصی خود نوشت:این مستند به دوستان می‌گوید اوضاع بسیار تحت کنترل‌تر از چیزی است که می‌پندارند و به دشمن می‌گوید مدت هاست کنترل می‌شوند بدون اینکه خود بفهمند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مهدی محمدی، فعال رسانه‌ای در صفحه شخصی خود درباره مستند ایستگاه پایانی دروغ که در روز‌های اخیر خبر ساز شده است، واکنش نشان داد که به این شرح است:

«ایستگاه پایانی دروغ بیشتر از یک مستند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند به دوستان می‌گوید اوضاع بسیار تحت کنترل‌تر از چیزی است که می‌پندارند و به دشمن می‌گوید مدت هاست کنترل می‌شوند بدون اینکه خود بفهمند. ایستگاه پایانی دروغ، پایانی است بر توهم اینکه اپوزیسیون خارج از کشور آلترناتیو جمهوری اسلامی است و آغازی است بر دلهره بی پایان درون اپوزیسیون تا دریابند هرکدام و تا کجا ملعبه دست جمهوری اسلامی هستند. این مستند می‌گوید اپوزیسیون آب بینی خود را هم نمی‌تواند بالا بکشد چه رسد به اینکه در ایران براندازی کند. ایستگاه پایانی دروغ می‌گوید نه فقط اپوزیسیون بلکه ترامپ و بولتون و پمپئو و سرویس‌های اطلاعاتی عریض و طویل آن‌ها هم سر کار هستند و رسما دارند پول مالیات دهندگان اروپایی و امریکایی را در حلقوم یک مشت دیوانه می‌ریزند. این مستند می‌گوید جمهوری اسلامی بسیار قدرتمند است حتی در ذهن کینه توز‌ترین دشمنانش و اپوزیسیون بسیار ضعیف و زبون است حتی در ذهن نزدیک‌ترین دوستان و همکاران خودش. ایستگاه پایانی دروغ صرفا یک آغاز است برای پایانی دردناک. توهم براندازی، اپوزیسیون و سرویس‌های اطلاعاتی پشتیبان آن را در معرض گوشمالی جمهوری اسلامی قرار داد. البته گوشمالی‌هایی هم هست که از تلویزیون نمی‌شود پخش کرد. آدرس آن‌ها را باید از نتانیاهو و مایک دی آندریا بپرسند.»


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی محمدی کاربران فضای مجازی مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   رئیس بسیج اساتید استان آذربایجان غربی در برنامه "گفت و گوی ویژه خبری" برای بررسی علل پاسخ به دستاوردهای اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران و واکنش های احتمالی رژیم صهیونیستی حاضر شد.


   دکتر حیدری در این برنامه گفت: اگر قرار باشد اسرائیل دست از پا خطا نماید این بار پاسخی محکم تر و شدیدتر از قبل از سوی جمهوری اسلامی دریافت خواهد کرد و این امر منجر به خداشه دار شدن بیشتر حیثیت پوشالی آنان خواهد شد.

رئیس بسیج اساتید استان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اقتدار نظام اسلامی خاطر نشان کرد:  این دفاع مشروع و پاسخ مقتدرانه ایران اسلامی فقط معادله امنیتی تغییر نمی‌دهد، بلکه معادله سیاسی را هم تغییر می‌دهد و از این منظر بسیار موثر بوده و آثار امنیتی آن برای ما بسیار جالب است.

وی افزود:  ما بعد از انجام عملیات وعده صادق در واقع برروی هر گونه تهدید نظامی، امنیتی علیه کشورمان خط کشیدیم و اقتدار و صلابت ایران اسلامی‌با وعده صادق به جهانیان نمایان شد و بیشتر از آن اینکه در صورت هر اقدامی از هر نوع آن سیلی محکم تری از نظام جمهوری اسلامی‌بلاشک دریافت خواهد کرد.

 

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • اعتراف اپوزیسیون به توانمندی و پیشرفت نظامی ایران + فیلم
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها
  • ارائه الگوی صحیحِ مستندهای موفق رادیویی
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • موسوی گرمارودی؛ فلسطینیزه کردن خاطرۀ زندان سیاسی بی‌اشاره به ماجرای خودکشی در زندان