Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که هنوز دبیر جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مشخص نشده است، مهلت ارسال آثار به نوزدهمین مصاف این رویداد تمدید شد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در ابتدای هفته شهرام کرمی طی حکمی علی‌اصغر راسخ‌راد را به عنوان دبیر دفتر نمایش‌هایی آیینی و سنتی منصوب کرد تا در یک فضای بی‌خبری، داوود فتحعلی بیگی پس از سال‌ها از این دفتر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند انتقادهایی در باب حضور مستمر فتحعلی بیگی در این دفتر وجود داشت؛ اما فعالیت‌های این هنرمند در سال‌های حضورش موجب شده بود فتحعلی بیگی در مقام یک رهبر برخی از کاستی‌های حوزه خویش به ویژه در بخش پژوهش را مرتفع کند.

در چنین شرایطی مهلت ارسال آثار برای شرکت در بخش صحنه‌ای نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی تا 21 اسفند تمدید شده است و این در حالی است که هنوز دبیر این جشنواره معرفی نشده است. اگرچه زمزمه‌ها و شایعات حاکی از حضور فتحعلی بیگی در این مقام است؛ اما هنوز حکم او سوی شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی ابلاغ نشده است.

 روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی مدعی شده است در پی درخواست تعدادى از گروه‌های نمایشى و به ویژه گروه‌های استانی، متقاضیان شرکت در این بخش می‌توانند تا 21 اسفند نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند. این مهلت قرار بود پیش‌تر در تاریخ 15 اسفند به پایان برسد. این تمدید صرفا شامل بخش صحنه‌ای می‌شود که نمایش‌های تخت‌حوضی (بخش ویژه استاد علی نصیریان) نام دارد.

برقراری ارتباط با دبیرخانه نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی از طریق تلفن و نمابر: 66710702 و 5-66705101 داخلی 319 و پست الکترونیکی d_jashnvareha@yahoo.com میسر است.

کانون نمایش‌های آیینی و سنتی و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی را با شعار «نمایش سنتی فرصتی برای تئاتر معاصر ایران»، مرداد 1398 و همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر  برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد

 با اتمام داوری آثار از بین ۵۰۰ اثر ارسالی از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید اسامی برندگان این دوره به شرح ذیل اعلام شد: 

 در بخش ویژه  اثر فائزه نخعی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. 

 احمد صیفوری،  مهدی امین زاده  و مهلا جنابی  به ترتیب رتبه های اول تا سوم این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید را به دست آوردند. 

بیشتر بخوانید: 

جشنواره ملی راوی خورشید برگزار می شود 

 در این دوره از جشنواره  آثار طا‌ها مختارآبادی، فاطمه محمدی از قم ، معصومه یحیی زاده، ساجده حاج حسینی از نوق و محمدرضانقی ماهانی به عنوان آثار قابل تقدیر معرفی شدند. 

اولین جشنواره ملی راوی خورشید، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت معاونت فضای مجازی صدا و سیمای کرمان با هدف روایتگری از گوشه و کنار این حماسه مردمی در بخش های مستند و عکاسی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نتانیاهو تمدید مهلت طرح جنجالی جذب سرباز را از دادگاه رژیم صهیونیستی خواستار شد
  • اجرای نمایش «مافیای روباه‌ها» تمدید شد
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی