Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا  درباره شرایط شماره گذاری خودرو‌های گذر موقت اظهار کرد: برابر دستورالعمل صادره ارائه معرفی نامه از گمرک ترخیص کننده با مهر برجسته، ارائه پروانه سبز گمرکی یا کارنه دوپاساژ و ارائه مدرک احراز هویت شامل گذرنامه یا اقامت کشور مبدأ و گواهینامه رانندگی مجاز و معتبر و برای اتباع خارجی روادید (ویزای) معتبر جهت شماره گذاری خودرو‌های گذر موقت الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مالکان این دسته از خودرو‌ها باید به نزدیکترین واحد شماره گذاری به گمرک ترخیص کننده به همراه مدارک مربوطه به همراه خودرو جهت بازدید مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: آغاز طرح ترافیکی نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند در سراسر کشور/ افزایش ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا با تأکید بر اینکه ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر تا زمان انقضای مجوز تردد در کشور نیز به عنوان یکی دیگر از الزامات شماره‌گذاری خودرو‌های گذر موقت است، تصریح کرد: مالکان این دسته از خودرو‌ها باید نسبت به پرداخت وجه پلاک برابر تعرفه مصوب به مبلغ یک میلیون ریال و فیش هزینه حق معتبر به مبلغ ٢٠٠ هزار ریال نیز اقدام کنند.

انتهای پیام/

اعلام شرایط شماره گذاری خودروهای گذرموقت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودرو ها معاف از انجام معاینه فنی شدند

به گزارش صدای ایران از تیتر کوتاه،معاینه فنی خودروها برای حفظ ایمنی و سلامت جامعه بسیار ضروری است. در شهر تهران که ترافیک بسیار شلوغ است، خودروهایی که در وضعیت نامناسب فنی هستند می‌توانند علت بروز تصادفات جدی و حتی فوت و مرگ افراد باشند. بنابراین، معاینه فنی خودروها به منظور اطمینان از سلامت و ایمنی خود و دیگران بسیار مهم است. همچنین، در صورت عدم انجام معاینه فنی، قانوناً ممکن است با جریمه مواجه شوید. بنابراین، بهتر است به صورت دوره‌ای و منظم به معاینه فنی خودروهای خود بپردازید.

سید محمد مهدی میرزایی قمی؛ سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در توضیح خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی امسال اظهار کرد: براساس قانون خودروهای شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف هستند لذا از شهروندان تقاضا می‌شود برای انجام معاینه فنی دوره‌ای جهت توزیع مراجعات در طول سال به ماه تولید خودرو نیز توجه کنند.


وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال خودروهای تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودروهای وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.ضمنا معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

میرزایی قمی در خصوص وضعیت مراجعات از ابتدای سال افزود: با توجه به ادامه خدمت‌رسانی مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز از ابتدای امسال در حدود ۲۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه کرده که یک در صد از این مراجعات مربوط به خودروهایی است که امسال مشمول معاینه فنی شده‌اند.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: بخشی از این مراجعات مربوط به خودروهای میهمانان نوروزی شهر تهران بوده که جهت رفاه حال این عزیزان در نیمه نخست فروردین ماه پذیرش در تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران بصورت حضوری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی اعلام شد/ توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه‌ساز
  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز | جان باختن ۵۸۵ نفر در سفرهای نوروزی
  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • این خودرو ها معاف از انجام معاینه فنی شدند
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • آیا هوش مصنوعی در ارائه ربات های مرسدس بنز با توجه به خودروهای این کمپانی موفق عمل کرده است؟ (تصاویر)
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش