Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر گفت: لازم است تا یک مرکز ملی در حوزه بانکداری و بانکداری بین المللی در دانشگاه ایجاد کنیم. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین حسینی تودشکی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم آیین افتتاح مرکز نوآوری مشترک دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بانک ملت که صبح امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از آرزو‌های ما این بود که دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر به بحث نوآوری و استارت آپ‌ها وارد شود و این امر امروز محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: حدود ۳ سال پیش با بانک ملت صحبت‌هایی در این خصوص شد که استارت آپی در برج ابن سینا شکل بگیرد، اما بعد از ۳ سال امروز به این امر دست پیدا کردیم.

حسینی تودشکی با اشاره به اینکه دانشگاه‌های نسل ۳ باید با صنعت رابطه خوبی داشته باشند گفت: ارتباط بین دانشگاه و خصوصا صنعت پایدار اقدامی است که کمک می‌کند صنعت ما رشد خوبی داشته باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: آوردن بخش تحقیق و توسعه صنایع به دانشگاه آن طور که باید محقق نشده و ما از ۲ سال پیش سعی کرده ایم تا در این مسیر گام برداریم، زیرا در کشور ما بخش تحقیق و توسعه شناخته شده نیست و ما به دنبال آن هستیم که صنایع دفاتر خود را به دانشگاه بیاورند و در واقع شریک استراتژیک یکدیگر باشند.

حسینی تودشکی گفت: ارتباط پایدار در گرو ارتباط خوب صنعت با دانشگاه است و ما می‌توانیم ارتباطات خوبی با بانک‌های داخلی و خارجی داشته باشیم.

معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر افزود: امیدواریم با کمک دانشگاهها، بانک‌های ایرانی به بانک‌های جهانی متصل شوند و در شرایط بحرانی تا با مشکل انتقال پول مواجه نشویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم یک مرکز ملی در حوزه بانکداری و بانکداری بین المللی ایجاد کنیم و این امر نباید به دانشکده ریاضی و علوم پایه محدود شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بانکداری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد جواد عامری شهرابی گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف کشور جز بهترین‌ها قرار دارد به گونه‌ای که در رتبه بندی‌ها جایگاه بالایی دارد.

وی افزود: این دانشگاه در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور در رتبه بندی شانگهای و لایدن رتبه اول را به دست آورده است و در رتبه بندی کیو اس در میان دانشگاه‌های صنعتی رتبه دوم را از آن خود کرده است.

عامری خاطر نشان کرد: دانشگاه به این رتبه بندی‌ها بسنده نکرده است و علاوه بر اینکه جایگاه علمی و تحقیقاتی خوبی در کشور کسب کرده به دنبال رفع نیازهای کشور و ارتباط مناسب با صنعت است و در این راستا گام های خوبی برداشته است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی، اضافه کرد: برای اینکه همکاری خوبی با صنعت داشته باشیم، پروژه‌های همکاری با صنعت رشد خوبی داشته است و این در حالی است که اساتید این دانشگاه ارتباط خوبی با بخش‌های صنعتی داشته اند.

کد خبر 6079894

دیگر خبرها

  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت/ رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی