Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@08:49:38 GMT

پرواز پاراگلایدر در کنار یک قوش

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۱۶۹۸

پرواز پاراگلایدر در کنار یک قوش

پرواز دیدنی یک پاراگلایدرسوار اهل شیلی در کنار «قوش هریس» - حیوان خانگی‌اش - سوژه رسانه‌های اجتماعی شد. آرزوکیهان پاراگلایدر

به گزارش دیلی میل، «آریل مارینکوویچ» با آموزش‌های لازم به این پرنده می‌تواند پرواز‌های طولانی مدت در کنار این حیوان داشته باشد.

همزیستی

«قوش هریس» پرنده‌ای شکاری از خانواده قوش سانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته «آریل» این پرواز یک همزیستی کامل و مسابقه‌ای دیدنی از قدرت پرواز انسان و حیوان را نشان می‌دهد.

 
--- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند

زهرا نهبندانی رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال گذشته حدود ۳۷۱ هزار حیوان گزیدگی در کشور گزارش شده است که از این میزان ۲۰ هزار و ۵۶۹ مورد حیوان گزیدگی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اتفاق افتاده است.

او با بیان اینکه ۸۰ درصد گزش‌ها در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسط سگ‌ها اتفاق افتاده است افزود: از کل آمار گزش توسط سگ‌ها، ۱۵ درصد گزش با سگ‌های ولگرد بوده است به طوری که در سال گذشته، ۲۱۴۵ مورد حیوان گزیدگی با سگ ولگرد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت شده که ۱۰۶۳ مورد آن فقط در شهر مشهد اتفاق افتاده است.

رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه گزش توسط سگ‌های ولگرد بیشتر در حاشیه شهر و روستا‌ها و شهرک‌های اطراف مشهد اتفاق افتاده است، ادامه داد: ۵۰ درصد گزش توسط سگ‌های ولگرد در افراد زیر ۱۵ سال گزارش شده است.

نهبندانی بیان کرد: در سال گذشته با پیگیری‌های خوب صورت گرفته در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موردی از مرگ هاری انسانی نداشته‌ایم.

او با مقایسه آمار حیوان گزیدگی در سال ۱۴۰۲ با سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: تعداد موارد حیوان گزیدگی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴۵۰۰ مورد افزایش نشان می‌دهد، اما تعداد گزش با سگ‌های ولگرد تغییر نکرده است.

رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: مهمترین اقدام در هنگام رویارویی با سگ‌های ولگرد سعی در دوری و عدم مزاحمت برای آنها است و لازم است با سامانه ۱۳۷تماس گرفته و حضور سگ‌های ولگرد گزارش شود.

نهبندانی اظهار کرد: در صورت گزش توسط سگ‌ها، برای اقدامات درمان و پیشگیری از ابتلا به هاری لازم است افراد هر چه سریعتر به نزدیکترین مرکز بهداشت مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سپیداج ؛ آیا تا کنون این جاندار که 3 قلب دارد را دیده اید؟! (+عکس)
  • جزئیات مسابقات لیگ ربات‌های پرنده در هجدهمین دوره ربوکاپ آزاد ایران
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • هزینه ویزیت سگ، گربه و پرنده های خانگی: شروع قیمت از ۴۰۰ هزار تومان (عکس)
  • فیلم/ عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟
  • (ویدیو) عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟!
  • عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟!
  • فیلم| پرنده‌ای که با تقلید صدای آژیر پلیس افسران را حیرت‌زده کرد