Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@23:16:59 GMT

چهارمین حضور برانکو با پرسپولیس در ACL

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۱۸۳۸

چهارمین حضور برانکو با پرسپولیس در ACL

سرخپوشان پایتخت برای چهارمین فصل همراه با پروفسور کروات خود راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس از روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ به دست برانکو ایوانکوویچ سپرده شد و از آن روز تا به حال، سرمربی سرخپوشان افتخارات زیادی را برای این تیم رقم زد. پرسپولیس با برانکو دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داد، ده‌ها رکورد ریز و درشت را شکست و برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وقتی برانکو هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت، ۴ دیدار در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد که در بازی اول، ۳ بر صفر به لخویا قطر باخت و در بازی دوم، ۲ بر یک بنیادکار ازبکستان را شکست داد. سپس در بازی سوم که مقابل الهلال عربستان برگزار شد، برنده بود، اما در بازی برگشت با ۳ گل شکست را پذیرفت تا لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ برای سرخ‌ها خیلی زود تمام شود.


آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶ غایب بودند، اما در فصل ۲۰۱۷ دوباره برگشتند و تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند که بار دیگر با شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال (که هر دو دیدار خارج از ایران و عربستان بود)، از رسیدن به فینال باز ماندند. در فصل ۲۰۱۸ نیز، پرسپولیس توانست به فینال برسد و حالا همه منتظر چهارمین شروع سرخپوشان با برانکو در ACL ۲۰۱۹  هستند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس سرمربی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد