Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه از توزیع ۷۰۰ سری جهیزیه در مناطق محروم و کم‌برخوردار خراسان‌رضوی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار مجیدرضا حسن‌زاده  اظهار داشت: قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه ۷۰۰ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان مناطق محروم و مرزی خراسان رضوی تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم کالای اساسی تولید ملی با اعتبار ۶۵ میلیون ریال است که نخستین مرحله توزیع آن تا پایان همین هفته در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود. در همین ایام ۱۰۰ سری دیگر برای زوج‌های جوان خراسان‌جنوبی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، توزیع می‌شود.

سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه بیان کرد: طی ۱۴ ماه گذشته در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از کالای ایرانی این قرارگاه ۱۲۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند در مناطق محروم به‌ ویژه شهرها و روستاهای مرزی توزیع کرده که در مجموع تا پایان سال به ۲ هزار سری خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات توسعه و آبادانی در مناطق کم‌برخوردار گفت: احداث بیمارستان صحرایی، مرمت و بازسازی خانه محرومان، آبرسانی به روستاها، احداث بند خاکی، تکمیل و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی، احداث و بازسازی مساجد و ... از دیگر اقدامات سپاه و بسیج سازندگی است.

حسن‌زاده با اعلام اشتغال ۳۰۰ نفر در سال جاری توسط قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) عنوان کرد: با احداث و راه‌اندازی ۱۲ کارگاه‌ تولیدی در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی از ابتدای امسال تاکنون زمینه اشتغال مستقیم برای این تعداد فراهم شده و نیز با احداث بندهای خاکی بستر مناسب برای اشتغال در حوزه کشاورزی بوجود آمده است.

وی افزود: برای محرومیت‌زدایی و توسعه اشتغال نیاز است تمام دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر تعامل داشته باشند و با مشارکت و همیاری مناطق کم‌برخوردار را رونق بخشند.

سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه تشکیل کانون بانوی مرزنشین در شرق کشور را نقطه امید دانست و گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل این گروه شناسایی افراد محروم و برطرف کردن نیاز آنان در مناطق مرزی است؛  کانون مرزنشین با اهداف محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی فعالیت دارد و نیاز است تمام نهادها با آن همکاری داشته باشند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران حال و هوای همه مناطق خراسان رضوی را بهاری کرد

زهرا عنایتی گفت: سامانه بارشی تمامی مناطق خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار داده و موجب بارش باران در همه ایستگاه های هواشناسی استان شده است.

وی ادامه داد: در ۲ روز گذشته بیشترین بارشهای رخ داده در قوچان خراسان رضوی با حدود ۳۶ میلیمتر، ترتیب حیدریه با ۲۶ میلیمتر و فریمان با ۲۷ میلیمتر رخ داده است.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد ۱۱ و پنج میلیمتر بارش را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به کاهش دما، بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران خواهد بود و هوای سرد نیز تا روزهای میانی هفته در استان ماندگار است.

وی خاطر نشان کرد: بارش ها طی امروز و فردا (یکشنبه) در مناطق مستعد با احتمال وقوع سیلاب خواهد بود که در این خصوص هشدار سطح نارنجی نیز صادر شده است.

عنایتی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای سه درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۱۱ درجه را ثبت کرده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، امروز بین هشت تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری
  • رژه موتوری مردم شهر انابد در حمایت از عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل + تصاویر
  • تجمع مردم شهرستانهای خراسان رضوی در حمایت از عملیات موشکی سپاه
  • تجمع مشهدی‌ها در حمایت از پاسخ سپاه پاسداران به اسرائیل
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان رضوی
  • توزیع ۵۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند درمیان
  • بارش برف و باران در راه است
  • باران حال و هوای همه مناطق خراسان رضوی را بهاری کرد