Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت گفت: سازمان امسال در راستای ادامه طرح ساماندهی درختکاری شهری، به طرح کاشت نهال در سطح خیابانها و پارکهای شهری با کاشت گونه های بومی و سازگار با اقلیم شهررشت نظیر ون بومی، افرا، ژینکو، نارنج، آزاد، بلوط پرداخته است و تاکنون بالغ بر ۲۰۰۰ اصله نهال، کاشت نموده و تا پایان سال نیز بالغ بر۸۰۰۰ اصله نهال در سطح خیابانهای شهر رشت  نظیر و پارک های شهری  غرس خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سجاد محجوب درخصوص برنامه های ویژه  روز درختکاری افزود: این مراسم در ساعت ۱۰ صبح روز ۱۵ اسفند با حضور و مشارکت مسئولین و مدیران استانی، تشکل های مردم نهاد، مدارس، مهدهای کودک و شهروندان و با اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی در جهت اشاعه فرهنگ درختکاری و کاشت ۱۵۰ اصله نهال آزاد در پارک شهر رشت برگزار خواهد گردید.

همچنین توزیع رایگان نهال به تعداد ۴۰۰۰۰ اصله از انواع نهال های مثمر و غیر مثمر بین شهروندان در پارکهای توحید، پارک شهر، پارک کشاورز، پارک دانشجو و پارک معراج واقع در قطعه ۸۲ مسکن مهر راس ساعت ۱۲ ظهر از دیگر برنامه های روز درختکاری می باشد.

محجوب در پایان به مکان های پیش بینی شده جهت کاشت نهال در هفته درختکاری اشاره کرد و گفت: تعداد ۳۰۰ اصله نهال در پارک مسکن مهر قطعه ۱۴۲، ۵۰ اصله نهال در پارک بهاران واقع در بلوار شهید انصاری، ۱۰۰ اصله نهال در پارک رازی، ۱۵ اصله نهال در دبیرستان میرزا کوچک خان ۲، ۵۰ اصله نهال در پارک شهرک فومن شیمی و ۴۰ اصله نهال در پارک پردیسان طبق زمانبندی انجام گرفته شده کاشته خواهند شد.

انتهای پیام/آ

مراسم درختکاری و اهدای نهال رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز درختکاری کاشت نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهلبیت در پارک ساحلی غدیر بندرعباس+عکس

کاظم یحیایی مدیرکانون‌های خدمت رضوی شهرستان بندرعباس گفت: به مناسبت ولادت پر خیر و برکت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام به همت خادمیاران یاوران رضوی بندرعباس  و به مشارکت کانون محله ایی نخل پیرمرد نماز جماعت  و مراسم افطاری ساده شامل (نان پنیر، آش، چای ،شله زرد)  در محوطه پارک ساحلی غدیر زیر پرچم در شهر بندرعباس برگزار شد. 

یحیایی در پایان افزود:خدا رو شکر توانستیم با مشارکت خادمیاران خیرین مردمی  میزبان ۱۰۰۰ نفر از شهروندان مسافران نوروزی روزه دار  از سر تا سر ایران  در این مراسم  باشیم .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ هزار اصله نهال توت در بین نوغانداران خراسان شمالی 
  • توضیحات جدید سازمان منابع طبیعی درباره قطع درختان در الیمالات مازندران
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • ۵۰۰ میلیون اصله نهال در طرح کاشت یک میلیارد درخت به زراعت چوب اختصاص دارد
  • پنج هزار اصله نهال چنار در سطح ابهر غرس می‌شود
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهلبیت در پارک ساحلی غدیر بندرعباس+عکس
  • غرس ۱۴۰۳ درخت به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در یزدان آباد