Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@16:06:49 GMT

علاوه بر پلمپ و نصب پرچم با صنوف متخلف برخورد می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۳۱۶۴

علاوه بر پلمپ و نصب پرچم با صنوف متخلف برخورد می شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تعزیرات حکومتی از تاریخ 15 اسفند بازرسی‌های خود را شروع و تشدید می‌کنند تا واحدهای صنفی قوانین و مقررات را رعایت کنند و در صورت تخلف پلمپ و نصب پرچم با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا عمرون صبح امروز در اولین جلسه کمسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی در شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: با توجه به اینکه آخر سال است و مردم در اسفندماه برای خریدهای پایانی و سال نو اقدام می‌کنند تعزیرات حکومتی نیز اقداماتی را انجام داده و خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان در ابتدای جلسه مقدمه‌ای پیرامون چگونگی تأسیس سازمان و مستند قانون تشکیل جلسه کمسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی بیان نموده و فعالیت سازمان در حوزه پیشگیری از وقوع تخلفات را تشریح وبر ضرورت آموزش اصناف، آموزش بازرسان و اطلاع‌رسانی به مردم نسبت به حقوق خود تأکید و آمار فعالیت‌های انجام‌شده را ارائه و خواستار همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط گردید.

وی در ادامه افزود: تعزیرات حکومتی از تاریخ 15 اسفند بازرسی‌های خود را شروع و تشدید می‌کنند تا واحدهای صنفی قوانین و مقررات را رعایت کنند و در صورت تخلف پلمپ می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تشکر می‌کنیم از صنوفی که قوانین و مقررات را رعایت می‌کنند و صنوف متخلف را علاوه بر پلمپ و نصب پرچم با آن‌ها برخورد خواهد شد.
 
وی  بیان داشت: از مردم تقاضا داریم اگر تخلفی مشاهده کردند حتماً اعلام کنند و مطمئن باشند رسیدگی و نتیجه هم اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات

 حمزه لقمانی گفت: به مناسبت عید سعید فطر پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.   مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دستور ریاست عالی سازمان اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.    لقمانی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه‌ای با عفو و یا تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مراکز هسته ای کشور در امنیت کامل هستند
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات