Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:03:54 GMT

کشف ۹ تن مواد اکلیل و سرنج از یک انبار در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۳۲۹۵

کشف ۹ تن مواد اکلیل و سرنج از یک انبار در پایتخت

خبرگزاری میزان: معاون نظارت براماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از شناسایی و کشف یک انبار غیر قانونی با ۹ تن مواد اکلیل و سرنج خبر داد و گفت: در عملیات ویژه پلیسی ماموران موفق شدند متهم ردیف اول که صاحب مواد دپو شده است را نیز شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ نقی ارفند اظهار داشت:اوایل هفته جاری بود که مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در جریان رصد‌های اطلاعاتی خود با خبر شدند در یکی از انبار‌های منطقه کهریزک فردی اقدام به نگهداری مقادیر زیادی مواد اولیه‌ای که برای ساخت مواد محترقه استفاده می‌شود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:تحقیقات در این خصوص ادامه پیدا کرد و سرانجام مأموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وارد انبار شده و در همان بازرسی‌های اولیه تقریبا ۱۶۰ بشکه ۵۰ میلیونی اکلیل و سرنج را که به صورت غیرقانونی وارد کشور و در این محل دپو کرده بودند.

وی با بیان اینکه ۹ تن اکلیل و سرنج از این انبار کشف شد ادامه داد:صاحب اصلی این بار دستگیر و پرونده در مرحله تحقیقات تکمیلی قرار دارد، اما طبق اطلاعات اولیه‌ای که به دست آورده ایم قرار بوده از این اکلیل و سرنج‌ها برای ساخت مواد محترقه در چهارشنبه سوزی استفاده کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: انبار مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی