Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:02:55 GMT

قسمت ششم سریال نهنگ آبی منتشر شد + دانلود قانونی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۳۷۹۲

قسمت ششم سریال نهنگ آبی منتشر شد + دانلود قانونی

قسمت ششم سریال «نهنگ آبی» با عنوان "فروپاشی" به کارگردانی فریدون جیرانی امروز، سه‌شنبه (۱۴ اسفندماه) توسط مؤسسه هنر اول در سراسر کشور و سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، سریال نهنگ آبی یک مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، محصول سال ۱۳۹۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کنندگی این کار بر عهده سعید ملکان است و این سریال در ۳۰ قسمت تولید و هر هفته منتشر می‌شود.

لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، فرهاد آئیش، مجید مظفری، ویشکا آسایش، حسین یاری، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی در «نهنگ آبی» ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه قسمت ششم این سریال آمده است: آرمین سیستم خالقی را هک می‌کند، نادر که مشکلاتش با مروارید بیشتر شده سعی می‌کند مروارید را تهدید کند، بهمن در اثر گفته هاله به رابطه بین آرمین با آناهیتا شک کرده، در این میانه آرمین کاری می‌کند که هک کردن سیستم خالقی از چند جهت به نفعش تمام شود….

پخش «نهنگ آبی» به صورت هفتگی و هر سه‌شنبه، در شبکه نمایش خانگی (DVD) توسط مؤسسه هنر اول صورت می‌گیرد و نسخه اینترنتی تمامی قسمت‌های آن نیز از طریق سایت اینترنتی حلال دانلود به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM قابل دانلود است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حلال دانلود سریال نهنگ آبی وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵» این شب‌ها به قسمت‌های پایانی خود نزدیک شده است؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند. از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.

شب گذشته و در بخشی از قسمت بیستم، در خلال گفتگو‌های شخصیت‌های این سریال اشاره‌ای طنزآمیز به اظهارات مسعود فراستی منتقد جنجالی سینما شد.

فیلم این بخش از سریال را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟