Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@19:24:47 GMT

چرا ترخیص خودروهای دپو شده طولانی شد؟‌

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۴۰۹۴

در توضیحات گمرک ایران آمده است: مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک در تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ در مکاتبه‌ای به گمرکات سراسر کشور اعلام کرده بود که نسبت به تحویل خودرو‌های موجود موضوع ثبت سفارش‌های تأیید نشده به نمایندگی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اقدام لازمول معمول و پس از صدور قبض انبار، نسبت به درج در پرونده متشکله اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابراین در بخشنامه جدید به تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ مجدداً به گمرکات تأکید شد که این خودرو‌ها به هیچ عنوان مشمول مصوبات هیأت محترم وزیران و دستورالعمل بند ۷ مصوبه شماره ۲۸۹۸۹۹/۶۰ مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ وزارت صنعت، معدن و تجارت نمی‌باشد و صراحتاً اعلام شد که از تحویل خودرو‌های موجود موضوع پرونده قاچاق مرتبط با ثبت سفارش‌های تأیید نشده، به‌عنوان کالای متروکه به نمایندگی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی جلوگیری و خودرو‌های قاچاق مورد نظر باید همچنان در راستای اعمال ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تحویل نمایندگی‌های مذکور شوند.

بدیهی است بخشنامه جدید گمرک در این خصوص فقط برای تعیین تکلیف گمرکات همزمان با ابلاغ دستورالعمل هیأت دولت جهت ترخیص خودرو‌های موجود در اماکن گمرکی صادر شده و پیش از این در تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ در زمینه تحویل خودرو‌های موضوع ثبت سفارش‌های تأیید نشده به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی جهت تعیین تکلیف با گمرکات مکاتبه و اقدامات مرتبط در همان زمان بعمل آمده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترخیص خودرو گمرک ایران مبارزه با جرایم سازمان یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • (تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است