Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به برگزاری آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیش کارورزی پزشکی روز پنجشنبه ۱۶ اسفندماه، کارت ورود به جلسه این آزمون منتشر شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیش کارورزی پزشکی پنجشنبه ۱۶ اسفند در دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت کاغذی و الکترونیک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعداد ۹ هزار و ۵۲۳ نفر در این دوره از آزمون شرکت می‌کنند که از این تعداد ۳ هزار و ۹۶۲ نفر برای آزمون پیش کارورزی پزشکی، تعداد ۴ هزار و ۹۰۷ نفر برای آزمون علوم پایه پزشکی، تعداد ۶۲۶ نفر برای آزمون علوم پایه دندانپزشکی و تعداد ۲۸ نفر برای آزمون علوم پایه داروسازی هستند.
آزمون پیش کارورزی برای دانشجویان پزشکی پیش از شروع دوره کارورزی و آزمون‌های جامع علوم پایه برای دانشجویان دکتری حرفه‌ای پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در پایان دوره علوم پایه برگزار می‌شود.

دانشجویان واجد شرایط در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ اسفند ۹۷ می‌توانند با ورود به سایت معاونت آموزشی دانشگاه خود کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون جامع علوم پایه آزمون پیش کارورزی آزمون پیش کارورزی دانشجویان پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون‌های نهایی متوسطه دوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های نهایی دوره متوسطه دوم تصمیم گیری و مقرر شد آزمون‌های پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت سراسری و نهایی برگزار شود 
امسال ۳۰ هزار دانش آموزان در آزمون‌های نهایی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آگهی عرضه بلوک شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منتشر شد
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس اعلام شد
  • تراکتور- سپاهان؛ گذراندن تعطیلات با جنگ!
  • استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون‌های نهایی متوسطه دوم
  •  رکوردزنی تعداد مجروح در تصادف موتورسیکلت و سواری در یک روستای آرادان
  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • فال ابجد امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته