Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:30:49 GMT

۳۵۰ هزار اصله نهال در استان اردبیل توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۵۴۲۱

۳۵۰ هزار اصله نهال در استان اردبیل توزیع می شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۳۵۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی بصورت رایگان بین مردم این استان توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، شهامت هدایت ظهر امروز در جمع خبرنگاران  افزود: توزیع این نهال ها از نوع ون،افرا،صنوبر و آیلان با هدف افزایش فضای سبز و ترویج فرهنگدرختکاری در نقاط مختلف استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اولین بار در استان اردبیل 2 میلیون اصله صنوبر در ایستگاه مغان با هدف توسعه زراعت چوب در حال کاشت است و پیش بینی شده تا سال آینده به مرحله بهره بردرای برسد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: این نهال ها از سال آینده در بین مردم توزیع می شود که تامین نهال های مورد نیاز صنایع چوب ،بالا بردن درآمد اقتصادی کشاورزان ،افزایش فضای سبز و ایجاد اشتغال و کارآفرینی از جمله اهداف آن است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: امسال اداره کل منابع طبیعی در نظر دارد در 720 روستای استان 20 هزار اصله نهال هم با شعار هر خانه یک نهال بصورت رایگان توزیع کند.

هدایت با اشاره به برنامه های هفته منابع طبیعی گفت: جشن درختکاری و تجلیل از حافظان افتخاری منابع طبیعی ،غرس نهال یادبود ،افتتاح پروژه های آبخیزداری ،نشست هم اندیشی با ائمه جمعه ، توزیع نهال رایگان بین مردم ،غرس نمادین نهال بنام شهدای مدافع حرم ،توزیع 217 آبگرم خورشیدی و توزیع 208 تنور گازی از جمله برنامه های هفته منابع طبیعی استان است .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ یک هکتار از اراضی ملی را از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق کردند   بر اساس این گزارش این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل