Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا، مراسم تکریم احمد تواهن معاون پیشین و معارفه تقی زاده معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و با حضور حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع و جمعی از مدیران کل استانداری، فرمانداران و شهرداران استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در این مراسم طی سخنانی با تقدیر از اقدامات تواهن، معاون پیشین امور عمرانی استانداری تهران گفت: آئین تکریم، سنت حسنه ای است که براساس آن از زحمات کسانی که سالها تصدی امور را به عهده داشتند تقدیر کنیم و مدیران پیشین برای ایجاد تحول و بروز نگاه جدید کنار رفته و مدیران جدید با برنامه های تازه حضور می یابند.

وی با اشاره به ویژگی های خاصی که استان تهران به عنوان پایتخت از آن برخوردار است تصریح کرد: شناسایی ۲۶ مورد از مهمترین مشکلاتی که در استان تهران با آن مواجه هستیم با اقدام ارزشمند مهندس مقیمی،استاندار سابق تهران در شورای راهبردی استان ، اقدام اثرگذار و مهمی است که در زمینه های آلودگی هوا، وضعیت حمل و نقل،تخریب منابع طبیعی،ساخت و سازهای غیرمجاز،پسماند،نشست زمین از جمله در دشت ورامین،کمبود زیرساخت ها ؛ بیمارستان و سرانه آموزشی، وضعیت فاضلاب و کمبود آب و غیره از جمله مشکلات شناسایی شده استان تهران است.

به گفته استاندار تهران؛ سهم زیادی از وظیفه رسیدگی به مشکلات شناسایی شده در استان تهران و یافتن راه حل برای برون رفت از این مشکلات مربوط به معاونت امور عمرانی استانداری است و این موضوع بر اهمیت وظایف این معاونت می افزاید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه معاونت امور عمرانی استانداری ، وظایف متنوعی در بخش شورای حمل و نقل و ترافیک، آلودگی هوا،کمیسیون ماده ۱۰۰، ۵ و ۹۲ دارد عنوان کرد: جناب آقای تواهن معاون پیشین امور عمرانی استانداری تهران با تجربه ارزشمند و کاردانی و اخلاق مداری اقدامات مهمی را در استان تهران به انجام رساندند و در استانداری تهران پس از این از مشاوره ایشان بهره مند خواهیم شد.

محسنی بندپی ادامه داد: از معاونت جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران انتظار داریم تصویب طرح های جامع،هادی و تفصیلی را در اولویت تعیین تکلیف قرار دهند و پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ بدون فوت وقت با نگاهی واحد و برآمده از وحدت رویه و با معیار و ملاک مشخص بررسی شود.

استاندار تهران توجه به اجرای قانون بازآفرینی شهری با همکاری راه و شهرسازی و بنیاد مسکن را یکی از وظایف مهم معاونت امور عمرانی استانداری دانست و تاکید کرد: برای کمربندی پاکدشت توافقاتی حاصل شده است و باید به سرعت حتی با برگزاری جلسات شبانه به نتیجه برسد.

وی تعیین تکلیف تعاونی‌های ۳۳ گانه، رفع اختلاف جرایم و اجرای طرح جامع گردشگری در استان تهران با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری را از دیگر اولویت‌ها در برنامه‌ریزی‌های معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری دانست.

استاندار تهران در پایان با آرزوی توفیق برای تقی زاده، معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: آقای تقی زاده در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری دارای مدرک شهرسازی هستند و مقبولیت و اخلاق مداری ایشان موجب شد تا از میان سایر گزینه های مورد نظر برای معاونت عمرانی استانداری انتخاب شوند و امیدواریم شاهد تحولات مثبتی با هماهنگی فرمانداران،شهرداران و مدیران کل در این معاونت  باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان

مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست فرمانداری و امام جمعه نهبندان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، آسفالت معابر روستای میغان به بهره برداری رسید.

قاسم تنها، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این مراسم اظهار کرد: در دهه حساب ۱۰۰ امام سال جاری ۲۶۵ میلیارد تومان طرح هادی و بازنگری روستاها و واحدهای جدید روستایی و شهری در سطح استان بهره بردای می‌رسد.

عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به حجم آسفالت انجام شده اشاره کرد و گفت: با ادامه این خدمت رسانی‌ها شاهد اتمام طرح‌های هادی در روستاها خواهیم بود.

وی ادامه داد: زیرسازی و آسفالت معابر روستای میغان به متراژ ۵ هزار و ۶۲۵ مترمربع و جدول گذاری به متراژ ۸۰۰ متر، با مشارکت دهیاری با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال انجام گرفته است.

به گزارش ایمنا، اعطای ۹۰۷۱ مین جلد سند مالکیت شهری و روستایی و تحویل ۶۵۵۶ مین فقره قرارداد واگذاری زمین در روستای میغان و بهره‌برداری از ۷ هزار و دویست و چهلمین واحد مقاوم روستایی شهرستان نهبندان در این سفر انجام شد.

کد خبر 744474

دیگر خبرها

  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام
  • یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • زمان اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی