Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله از اردوی جهادی کانون جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارائه خدمت به ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محروم کرونی به پایان رسید. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیزی،  معاون فرهنگی و دانشجویی و رئیس ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: جهادگران کانون جهادی دانشگاه با اجرای دومین مرحله از اردوی جهادی خود در منطقه محروم کرونی، به بیشتر اهداف از پیش تعیین شده خود رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عزیزی افزود: این جوانان جهادگر با همراهی تیم‌های تخصصی با حضور در این منطقه محروم و حاشیه شهری، موفق شدند تا به بیش از ۲۵۰ نفر از اهالی نیازمند کرونی، خدمات سلامت ارائه دهند.

او ادامه داد: تیم‌های حاضر در این فعالیت جهادی، علاوه بر پزشکان عمومی و نیرو‌های کارشناسی بهداشت، شامل تخصص‌های داخلی، اطفال، زنان و اعصاب و روان بود؛ که همه این‌ها در کنار هم و بر اساس برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده، خدمات تخصصی، بهداشتی و آموزشی را ارایه دادند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اضافه کرد: خدمات ارائه شده در این فعالیت ارزشمند و خداپسندانه جهادی، شامل غربالگری فشارخون، ویزیت پزشکان عمومی و متخصصان و در حوزه آموزش کودکان و نوجوانان نیز خدماتی مانند آموزش نحوه پانسمان زخم، آگاهی از نشانه‌های افزایش قند خون و اهمیت ورزش در سلامت افراد در قالب اجرای نمایش از سوی دانشجویان و کودکان بود.

عزیزی از نشست مشترک شورای مرکزی کانون دانشجویی جهادی دانشگاه با اعضای شورای اسلامی روستای سید صفری از روستا‌های بسیار محروم منطقه کرونی اشاره کرد و افزود: بر اساس موافقت‌های صورت گرفته ارائه خدمات به این منطقه به شکل مستمر و بر اساس تفاهم نامه تنظیم شده میان طرفین، ادامه می‌یابد.

رئیس ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه ضمن تقدیر از فعالیت‌های برجسته کانون جهادی دانشگاه، از استمرار این اردو‌ها در باقی مانده سال جاری و آغاز آن در سال آینده خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس