Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان‌ زنجان با بیان اینکه بیش از ۲.۵ برابر مصرف مردم در استان مرغ تولید می‌شود، گفت: چرا نباید مرغ به اندازه‌ کافی در استان‌‌نباشد و صف‌های طولانی ایجاد شود. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه پیشگیری در سال جاری مخصوصا نیم سال دوم انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تاثیر 15 درصدی جلوگیری از طلاق سامانه تصمیم اشاره کرد و گفت: این سامانه که به همت سازمان بهزیستی طراحی شده است اقدام بسیار خوبی است.

جدیدترین جزئیات پرونده 31 تن مرغ فاسد در همدان؛ انداختن توپ به زمین بخش خصوصی تا واریز پول به‌حساب خزانه

فرماندار قم: به اندازه نیاز مردم شهر مرغ داریمقیمت مرغ در خراسان جنوبی 13 هزار و 300 تومان تعین شد

رئیس کل دادگستری استان‌‌ زنجان به موضوع آموزش و پرورش و شکل دادن عقیده دانش‌ آموزان تاکید کرد و گفت: اهمیت این موضوع در بیانیه رهبر معظم‌‌ انقلاب در گام دوم انقلاب به خوبی قابل مشاهده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان و رسانه‌های غربی به شدت به دنبال ضربه زدن به قشر جوان کشور هستند، گفت: دشمنان به دنبال تغییر تفکر جوانان مومن هستند و برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام دادند.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی از مسئولان کشور خواست تا به فکر جوانان کشور باشند و رفع دغدغه‌های نسل جوان در دستور کار قرار گیرد، گفت: اگر معنویت در بین نسل جوان گسترش یابد و مانع تاثیرگذاری دشمن بر این نسل شویم، می‌توانیم موفق شویم.

وی با بیان‌ اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند، گفت: دشمنان از هر راهی برای این شکاف استفاده می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه نارضایتی مردم، زیبنده نظام نیست، گفت: در حال حاضر اگر مسئولی به هنگام عمل نکند سرباز و پیاده نظام دشمن است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 2.5 برابر مصرف مرغ در استان زنجان تولید می‌شود، گفت: پس چرا باید در فروشگاه‌ها مرغ پیدا نشود و مردم در صف طولانی معطل شوند.

انتهای پیام/ن

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد که آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم.

امیر حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش درخصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهارکرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمانها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همینجا به دشمنان ایران توصیه میکنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • باید در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل