Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت سخنور توانا و دین‌باور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صالحی خوانساری، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علّو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام تسلیت روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سخنور توانا و دین‌باور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صالحی خوانساری، موجب تأثر و تألم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عالم پرهیزگار و خطیب مبارز که در دوران نهضت امام خمینی (ره) با سخنرانی‌های تأثیرگذار به تبلیغ و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی اهتمام ورزید، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در کنار تبیین و تبلیغ ارزش‌ها و آرمان‌ها، در عرصه‌های مختلف خدمت‌گزاری، از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز منشأ آثار و خدمات فراوانی شد.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، جامعه وعاظ و بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علّو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی حسن روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب شد.
پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

دیگر خبرها

  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی