Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@22:25:37 GMT

پلمپ سوله 1000 متری لوازم آرایشی فاسد در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۷۹۰۷

پول‌نیوز -  رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف انبار ۱۰۰۰ متری نگهداری از لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در غرب تهران خبر داد.
سردار کیوان ظهیری درباره کشف این انبار گفت: درپی دریافت اخباری مبنی بر وجود یک سوله هزار متری در بزرگراه شهید لشکری و دپوی هزاران قلم از لوازم آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاسد، رسیدگی به موضوع به تیم عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اخذ مجوز قضائی برای برخورد با سوله گفت: مأموران پلیس به همراه کارشناسان وزارت بهداشت وارد عمل شده و نسبت به بررسی از این سوله اقدام کردند که در جریان آن مشخص شد بیش از ۴۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی در این انبار دپوی شد که تمامی آنها تاریخ مصرف گذشته و فاسد بوده و قابلیت مصرف ندارد و به همین دلیل برای سلامت مصرف کنندگان خطرناک است.
ظهیری افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بحث سلامت شهروندان طی هماهنگی‌های انجام انبار مذکور پلمپ و پرونده‌ای نیز در این زمینه تشکیل شد که برای رسیدگی به مراجع قضائی سپرده شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: لوازم آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل دکتر منصور مهمان نواز، اظهار کرد: همزمان با اولین روز هفته سلامت و با تلاش شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان در بازدید از سطح شهر برای حفظ سلامت شهروندان از واحدهای صنفی مواد غذایی مقدار تقریبی ۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شد.
وی افزود: این اقلام غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط و به دستور مقام قضایی و با حضور نمایندگان ادارات ذیربط معدوم شد.

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • ضبط ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در سرخون