Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی تیمش برابر پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: لیگ قهرمانان شروع شد و سخت‌ترین و مشکل ترین بازی در آسیا را پشت سر گذاشتیم. روز گذشته هم گفتم انتظار یک بازی سخت ، درگیرانه و با یک نتیجه نامعلوم را داشتیم که همین طور هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایلم به بازیکنانم تبریک بگویم و هیچ ایرادی نمی‌توانم از آن‌ها بگیرم چرا که همه تلاش خود را کردند. البته گل دوم را برای رضایت کامل کم داشتیم.

او ادامه داد: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که حتی بعد از دریافت گل اول ما را تشویق کردند. پاختاکور ۸ ملی پوش دارد و انتظار این را هم داشتم که یک بازی سخت با نتیجه نامعلوم داشته باشیم. به بازیکنانم به علت  جنگندگی تبریک می گویم. شاید کمی ناراحت باشند اما دلیلی برای ناراحتی نیست و باید به راهمان  ادامه بدهیم.

گزینه برد باشید اولین بازی در خانه سخت است 

او درباره  فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: برنامه‌ها بسیار فشرده است چرا که  ما ۴ روز پیش هم بازی داشتیم اما بازیکنان خسته نبودند و خیلی شوق داشتند و دنبال نتیجه بودند. باید بدانیم که حریف ما سرحال بود چون استراحت کرده بودند. همیشه هم گفتم زمانی شما گزینه برد هستید اولین بازی در خانه سخت است. ۸ ملی پوش پاختاکور نشان دهنده کاربلد بودن پاختاکور است. آ ن‌ها می‌توانستند خیلی خطرناک‌تر از این هم باشند اگر تمرکز ما از دست می‌رفت.

سعی می کنیم به روش های مختلف به گل برسیم 

برانکو درباره  نحوه بازی پرسپولیس هم بیان کرد: ما سعی می‌کنیم به روش‌های مختلف به گل برسیم. حریف در میانه زمین بسیار فشرده و منسجم بود. من از بازیکنان خواستم که از جناحین بیشتر حمله کنند. از جناحین بود که اکثر موقعیت‌های خطرناک را خلق کردیم. هنوز برای ارسال‌های باکیفیت مقداری کار داریم. موقعیت‌های خیلی خطرناک هم از کناره و هم از میانه ایجاد کردیم. اما حریف هم تیم خیلی خوبی بود که در کشورش تیم دوم جدول است و برای این فصل تقویت شده است.

بودیمیر همانند علیپور تحرک ندارد اما با نحوه کار ما مطابق است 

سرمربی پرسپولیس درباره کم بودن دوندگی بودیمیر گفت: بودیمیر  باید بین ۲ نیمه تعویض می‌شد چون هنوز از ناحیه کشاله مشکل دارد اما او ۷۰ دقیقه تحمل کرد. دنبال بازیکنی بودم که در محوطه ۱۸ قدم خطرناک باشد. همانطور که دیدید او گلزن خوبی است و دوست دارد بازی‌سازی هم بکند. او مثل علیپور تحرک ندارد اما مطابق با نحوه کار ما است.

او درباره اینکه  چرا تیمش در این بازی برخلاف سال قبل شوت‌های کمی به سمت دروازه حریف می‌زند، گفت: اگر آمار را نگاه کرده باشید ما در این بازی ۱۶ شوت داشتیم که این خیلی زیاد است. از میانه زمین خیلی سخت می‌شد به شوت برسیم. با این وضع ما ۱۶ شوت زدیم که ۶ شوت در چارچوب بود.

اسدی مهاجم سوم ماست 

برانکو درباره اینکه فتاحی گفته بود پرسپولیس می‌توانست در ۵ روز اول عید بازی کند اما برانکو مخالف این موضوع بود، گفت: بله همینطور است، اگر شما بازیکن بودید و فقط ۴ روز استراحت می‌کردید و ۵ روز بعدش دربی بود، آن موقع متوجه می شدید. طبق برنامه فیفا برنامه‌ریزی کردیم. تیم امید هم در این ایام اردو دارد. ما در این مدت چه چیزی به دست می‌آوردیم؟ اینکه می‌گویید پرسپولیس فقط یک ملی پوش امید دارد قبول است اما اسدی مهاجم سوم ما است. او را دست کم نگیرید. امروز نعمتی وارد زمین شد چرا که  ما همه چیز را به این شکل برنامه ریزی کردیم. با این کار چیزی به دست نمی‌آوردیم. شاید برای بازی با السد آماده‌تر می‌شدیم. البته این گونه برنامه ریزی ها برای تیم‌های ایرانی مضر است. نمی دانم می‌شد طور دیگری برنامه ریزی کرد یا نه! 

بیشتر بخوانید: 

پیراهن‌های پرسپولیس و پاختاکور مشخص شد

قضاوت داور اردنی در بازی پرسپولیس – پاختاکور

دروازه بان اصلی پرسپولیس در آسیا مشخص شد

انتهای پیام/ 

اظهارات برانکو پس از دیدار مقابل پاختاکور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آن‌ها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

بیشتر بخوانید؛ آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد، ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند، ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227618 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • پرسپولیس - اوسمار؛ یک آینده نامعلوم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!