Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@04:45:13 GMT

انگیزه سوءقصد مهاجمان به رئیس کل دادگستری

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۸۷۴۵

انگیزه سوءقصد مهاجمان به رئیس کل دادگستری

خبرگزاری فارس: سردار مهدی انصاری عصر امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگری عوامل سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان خبر داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان که از روی نادانی و جهالت چند جوان اتفاق افتاد با رصد و اقدامات میدانی خوبی که در حوزه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی وجود داشت این افراد شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این افراد چند روزی است دستگیر شدند و به زودی تحویل قانون خواهند شد، افزود:۶ نفر در این راستا دستگیر شدند که سه نفر از آن‌ها در صحنه عملیات بودند و مابقی ارتباط داشتند.

انصاری ادامه داد:ممکن است فرد یا افراد دیگری هم در این رابطه شناسایی شوند.

وی گفت:با توجه به اینکه پرونده مفتوح است پیگیر هستیم علت و انگیزه قضیه کشف شود و قطعا با تلاش دستگاه قضایی به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی با بیان اینکه در بحث جرائم خشن کمر همت بسته‌ایم و اجازه نخواهیم داد جرم خشنی در استان به وقوع بپیوندد و بزهکار در این حوزه به آرامش و آسایش برسد، گفت:سه مورد جرایم خشن امسال در سطح استان به وقوع پیوست که در مدت زمان کوتاه از وقوع جرم بزهکاران دستگیر شدند.

این مسؤول یادآور شد:سارقان مسلح طلافروشی‌ها در گچساران و بویراحمد در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند و به مجازات رسیدند.

انصاری تیراندازی به ساختمان دادگستری گچساران را مورد اشاره قرار داد و افزود:کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع جرم با همکاری دادستان شهرستان و سربازان گمنام امام زمان فردی که اقدام به بزه کرده بود دستگیر شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سوءقصد مهاجمان رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی تجهیزات و ابزارآلات از محل‌های کشاورزی در حومه شهر"ری" تهران بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با اعزام به محل وقوع جرم و تحقیقات اولیه دریافتند که سرقت‌های متعدد آهن آلات، ابزار و محصولات کشاورزی به صورت سریالی و تقریباً مشابه به وقوع پیوسته است که با تجمیع پرونده‌های مشابه شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کاراگاهان با استفاده از روش‌های میدانی هویت سارق را که از اتباع کشورهای همسایه بوده را شناسایی و در حومه شهر ری دستگیر کردند.

سردار ولی پور گودرزی به اعتراف متهم به ۳۰ فقره سرقت ابزار، آهن آلات و محصولات کشاورزی در اماکن خصوصی (مزارع و باغات) به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: در ادامه کارآگاهان موفق شدند ۲ تن از مالخرانی که متهم اموال مسروقه را به آنها می‌فروخت را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: تاکنون ۲۶ تن از مال باختگان شناسایی و کارآگاهان در تلاش هستند تا اموال مال باختگان را به آنان مسترد کنند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارند و تحقیقات پلیسی در راستای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

کد خبر 6064272

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند