Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر سه شنبه شب در این مراسم اظهار داشت: باعث خرسندی است که در روزهایی که به بهار طبیعت و نوروز نزدیک می ‌شویم جشن فرهنگ و هنر گناوه در این بندر زیبا در حال برگزاری است.

محمد مظفری افزود: در جشن فرهنگ گناوه با استفاده از برنامه‌های متنوع سعی شده است تا در کنار مردم خونگرم این دیار از داشته‌ها، بزرگان، نخبگان، بانوان و مردان هنرمند و جوانان دیارمان تجلیل و داشته‌هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری گفت: مفتخریم که در دومین شب از جشن فرهنگ گناوه از دو تن از پیشکسوتان فرهنگ و هنر گناوه تجلیل می‌شود که شاید برای جوانان ناشناخته باشند ولی بزرگان این دیار با هنر آنها خاطرات زیادی دارند.

وی بیان کرد: آئین افتتاح شب‌های فرهنگ گناوه روز دوشنبه با حضور پرشور مردم گناوه بخصوص نسل جوانان و خانواده‌ها با برگزاری جشنواره حجم‌های ماسه‌ای و بازی‌های بومی و محلی در ساحل گناوه آغاز شد.

دبیر جشن فرهنگ گناوه از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته فرهنگی این شهر خبر داد و افزود: برگزاری شب شعر موسیقی، شب تئاتر، سینما و عکاسی، شب کتاب، کافه گپ، حافظ خوانی، اجرای نمایش‌های میدانی و صحنه‌ای، شب فوتبال، و تقدیر از پیشکسوتان و نخبگان فرهنگی ورزشی شهر گناوه از جمله برنامه‌های مهم هفته فرهنگ و هنر گناوه با عنوان (شب‌های فرهنگ گناوه) است.

در برنامه شب شعر و موسیقی جشن فرهنگ گناوه، از علی باهو (شاعر) و مصطفی ظرافت (نوازنده نی جفتی) دو تن از پیشکسوتان فرهنگ شفاهی شهرستان تجلیل شد.

شعرخوانی شاعران، اجرای نقالی و شاهنامه خوانی، اجرای سرود محلی، اجرای موسیقی محلی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

شب‌های فرهنگ گناوه از ۱۳ تا ۱۷ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس گناوه برگزار خواهد شد.

کد خبر 4560446

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر گناوه موسیقی محلی محمد مظفری گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز