Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید از هواداران این تیم تشکر کرد و گفت تیمش باید در این لحظات سخت، در نهایت آرامش باشد.

طرفداری - دیدار دو تیم رئال مادرید و آژاکس از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی 4-1 هلندی ها همراه بود و آنها در مجموع توانستند به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند. سانتیاگو سولاری پس از حذف تیمش در کنفرانس خبری حاضر شد:

به طور خلاصه می توان گفت همه چیز بد پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چه هفته عجیبی داشتید!

هفته دردناکی بود. هواداران فوق العاده بودند. آنها در لحظات سخت هم ما را حمایت می کردند و مشکلی با تیم نداشتند. در پایان بازی منتظر همه بازیکنان ماندم. آنها قهرمان سه دوره متوالی لیگ قهرمانان هستند اما امشب ما حذف شدیم. لحظه غم انگیزی است و این نشان می دهد که این بازیکنان در سال های اخیر چه کارهای بزرگی کرده اند. قهرمانی در لیگ قهرمانان خیلی سخت است.

راموس با دریافت کارت زرد در بازی رفت، در این بازی محروم بود»

بدون اینکه بخواهم از بازیکنی بد بگویم، البته که ما کمبود کاپیتان را احساس کردیم. 

تصمیمات تاکتیکی و ترکیب بازیکنان اشتباه بود؟

پاسخ به چنین سوالی برای مربی غیرممکن است. مربی تصمیمات را قبل از بازی می گیرد. من معتقدم سال پیچیده ای با بازیکنان بسیار جوان داشتیم که وارد یک تیم پخته شدند.

آینده؟

باید در این لحظات سخت، در نهایت آرامش باشیم. مادرید همیشه قوی تر برمی گردد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: براوو رئال، لایق صعود بودند و حلالشان!

به گزارش "ورزش سه"، فردا بارسا در برنابئو میهمان رئال است و با توجه به اختلاف هشت امتیازی دو تیم، ال‌کلاسیکو برای بارسا بازی مرگ و زندگی خواهد بود. بارسا باید ببرد تا امیدوار به قهرمانی باشد. روحیه بارسا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اصلا خوب نیست.

ژاوی در مورد بازی فردا گفت: «فردا ما این فرصت را داریم که به لالیگا برگردیم و شانس قهرمانی دوباره زنده شود. این مهم ترین بازی فصل است. ما برابر رئال مادریدی قدرتمند که بهترین تیم جهان یعنی سیتی را حذف کرده، قرار می گیریم. رئالی بسیار با روحیه که روی ابرهاست. دیروز هنوز به خاطر لیگ قهرمانان غمگین بودیم ولی شرایط تیم امروز بهتر بود.»

ضربه بزرگ به خاطر حذف از لیگ قهرمانان: «ما باید ذهنیتمان را تغییر دهیم. اجازه دهیم این عصبانیت، ناامیدی و درماندگی فردا به نفع ما باشد. ما یک رئال مادرید قوی در مقابل خود داریم که بعد از این هفته لیگ قهرمانان اروپا از نظر روحی به شدت تقویت شده است.»

جنجال گوندوگان و انتقادش از آرائوخو: «این مشکل حل شد. من چیز خاصی حس نکرده بودم اما باهم حرف زدند و دیگر مشکلی نیست.»

ژاوی انتظار دارد رئال بازی را هجومی شروع کند: «امروز در مورد آن صحبت کردیم که در دقایق ابتدایی هر نیمه، رئال مادرید فشار خواهد آورد. آنها در خانه هستند ولی ما باید بسیار شجاع باشیم. این یک ورزشگاه عالی برای نشان دادن شخصیت بارسلوناست. ما آماده ایم بازی را ببریم.»

ژاوی در مورد بازی سیتی-مادرید گفت: «رئال مادرید باید از گل خود دفاع می کرد. شما در مقابل بهترین تیم جهان هستید و آنها باید در زمین خود عقب می نشستند و مقاومت می کردند. رئال نمی خواست دفاع کند ولی سیتی آنها را تحت سلطه قرار داد. نه ما و نه رئال چنین سبکی بازی نمی کنیم ولی این سناریو از سوی رقیبی مثل سیتی به شما تحمیل می شود. حقیقت این است که رئال خیلی خوب دفاع کرد و شایسته صعود نیز بود. ما در مورد بازی برابر سیتی، یکی از بهترین تیم های دنیا در سال های اخیر صحبت می کنیم. صعود رئال شانسی نبود و حلالشان باشد.»

ژن رقابتی رئال مادرید: «آنها بارها پیروز و قهرمان لیگ قهرمانان شده اند و این باعث می شود با آرامش بیشتر و با اضطراب کمتر بازی کنند. من به شانس اعتقاد ندارم ولی به کار دفاعی اعتقاد دارم. همه در رئال تلاش کردند. بله، سیتی موقعیت های واضحی را از دست داد اما فوتبال همین است. رئال مادرید در سه سال اخیر دو بار سیتی را حذف کرده و ما با چنین تیمی در اسپانیا رقابت می‌کنیم.»

جلسه برای ماندن شدن در بارسا: «خیر، هیچ جلسه ای وجود ندارد. آنها من را احضار نکرده اند و این مهم نیست. فردا ما برای قهرمانی لالیگا بازی می کنیم. اگر برنده نشویم، خیلی سخت خواهد بود و اگر شکست بخوریم....»

فینال لالیگا: «برای ما این مهمترین بازی فصل است. ما باید پیروز شویم تا به صدرنشین فشار بیاوریم. اگر برنده شویم، به 5 امتیازی می رسیم و همه چیز می تواند بهتر شود.»

بازی در برنابئو: «ما احترام فوق العاده ای برای رئال مادرید قائل هستیم. ما نسبت به فصل قبل در چنین مقطعی چهار امتیاز کمتر داریم. ما همه چیز را کنار می گذاریم تا در مقابل یک تیم بزرگ رقابت کنیم.»

بازهم سوال در مورد جنجال گوندوگان: «وقتی نیت بدی وجود ندارد، مشکلی وجود ندارد. همه چیز حل شده است.»

احتمال شکست: «من به سناریوی مثبت فکر می کنم، به انجام یک بازی عالی و برنده شدن. من تیمم را برای پیروزی آماده می کنم.»

خستگی احتمالی رئال: «ما روی خودمان تمرکز داریم. در این نوع بازی ها، خستگی زیاد تاثیر نمی گذارد.»

داور بازی، سوتو گرادو: «حرف زدن در مورد داوران به من کمک نمی کند. امیدوارم او سوژه بازی نشود و به درستی کار داوران اعتقاد دارم.»

امید به قهرمانی لیگ: «البته که اینطور است. من می خواهم مثبت فکر کنم که ما برنده خواهیم شد.»

دیگر خبرها

  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • ژاوی: براوو رئال، لایق صعود بودند و حلالشان!
  • ژاوی: براوو رئال، این صعود حلالشان باشد!
  • با حذف سیتی، رئال قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود