Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کفش پاشنه بلند همان کفش مورد علاقه خانم‌ها است که برای موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار میدهند، اما ست کردن آن با لباس گاهی دشوار میشود مخصوصا اگر کفش پاشنه بلندتان رنگی باشد.

کفش‌های پاشنه بلند مشکی را با اکثر لباس‌ها میتوانید به راحتی ست کنید، اما کفش‌های رنگی اینطور نیستند و ست کردن آن‌ها با لباس قوانین خاص خودش را دارد، در این بخش با روش‌های ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی با لباس را به شما معرفی میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استایل تان را تک رنگ کنید

اولین و ساده‌ترین روش ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی با لباس این است که استایل تان را تک رنگ کنید به این صورت که رنگ کفش و لباس تان دقیقا یکی باشد مثلا با لباس قرمز کفش پاشنه بلند قرمز بپوشید.

بیشتر بخوانید: عوارض پوشیدن کفش پاشنه‌ بلند برای خانم های شاغل

کفش پاشنه بلند رنگی با لباس اسپرت

مجبور نیستید کفش پاشنه بلند رنگی تان را فقط با لباس مجلسی ست کنید اینگونه کفش‌ها با لباس‌های اسپرت هم قابل ست شدن هستند مثلا ترکیب شلوار جین و کفش پاشنه بلند رنگی استایل جوان پسندانه و جالبی به شما میدهد.

ست کردن به روش غیر قابل پیش بینی

در این روش باید غیر قابل پیش بینی عمل کنید، گاهی اوقات هم میتوان رنگ‌هایی که هیچ همخوانی با هم ندارند را ست کرد مثلا پوشیدن کفش زرد با لباس آبی کاربنی هیچ مشکلی ندارد بلکه تیپی غیر قابل پیش بینی و جدیدی را تجربه خواهید کرد.

لباس‌های خنثی را امتحان کنید

یکی دیگر از ایده‌های ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی و لباس این است که از لباس‌هایی به رنگ خنثی استفاده کنید، لباس‌هایی که رنگ خنثی دارند با کفش‌های پاشنه بلند رنگی به خوبی ست میشوند مثلا میتوانید لباس طوسی را با کفش صورتی یا قرمز بپوشید.

منبع: زندگی آنلاین

انتهای پیام/

ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی با لباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها مد روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت وحشتناک خشم یک فیل را ببینید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فیل‌ها ظاهراً موجودات کم خطری است اما واقعیت آن است که اگر یک فیلم عصبانی شود، قدرت وحشتناکش می‌تواند یک کامیون را از روی زمین بلند کند؛ اتفاقی که می‌تواند به واسطه احساس حمله به او یا هر تهدید دیگری به وجود بیاید. این اتفاق در آفریقا رخ داد و یک فیل یک کامیون توریستی را در یک سافاری از روی زمین بلند کرد و به زمین کوبید.⁠ هیچ کس آسیب ندید، اما یکی از رهگذران گفت که آنها معتقدند افرادی که در کامیون بودند، ممکن بود بمیرند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نکاتی مهم درباره کفاره روزه
  • رنگین کمانی زیبا با قدمت ۱۵ میلیون سال در شمال شرقی تبریز + فیلم
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • تزیین دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر ریسه‌های رنگی
  • فعالیت مراکز غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان در شهرستان مراغه
  • قدرت وحشتناک خشم یک فیل را ببینید
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!
  • زولبیا و بامیه با این رنگ قابل خوردن و بهداشتی نیست
  • مولودی‌خوانی و رهاکردن بادکنک‌های رنگی برای امام حسن
  • روزه‌داری و چگونگی مصرف داروها