Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال اعتقاد دارد شاگردان برانکو فوتبال خوبی را به نماش نگذاشتند.

طرفداری- بیژن ذوالفقارنسب درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت:

پرسپولیس خوب بازی نکرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. پاختاکور خیلی باانگیزه‌تر، بابرنامه‌تر و هدفمندتر بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان پرسپولیس هنوز کارهای اضافه انجام می‌دهند و در حرکات روبه جلوی خود تأخیر دارند. آنها خیلی سخت به دروازه حریف نزدیک می‌شوند.

«پرسپولیس امتیازات مهمی از دست داد و در هفته‌های آینده حسرت این موضوع را می‌خورد.» وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد:

پرسپولیس در لیگ برتر هم خوب بازی نمی‌کند و این عملکرد مختص دیدار مقابل پاختاکور نبود. فکر می‌کنم پرسپولیس هنوز به زمان نیاز دارد. سرعت بازی و هماهنگی میان بازیکنان تیم با فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا خیلی فاصله دارد. بازیکنان تیم چالاکی، هماهنگی و شناخت لحظه‌ای را از هم ندارند و بازی آنها به کُندی پیش می‌رود.

به گزارش تسنیم، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم در صحنه‌ها بسیار دیر تصمیم می‌گیرند، خاطرنشان کرد:

سروش رفیعی بازیکن خیلی خوبی بود، اما با شرایط همیشگی خود فاصله دارد. شاید زیاد بودن استراحت غیرفوتبالی او عامل این موضوع بوده است. مکمل بازی علیپور در خط حمله مشخص نیست و اگر هم کسی در این نقش تعریف شده باشد، در مسابقه تأثیرگذار نیست.

ذوالفقارنسب با اشاره به ضعف سرخپوشان در خط دفاع به تسنیم گفت:

کارهای اضافی بازیکنان در خط دفاع زیاد است و پاس‌های رو به عقب غیرمتعارف زیادی می‌بینیم. شاید این را مالکیت توپ بدانند، اما این تأخیر یک پوئن منفی به شمار می‌رود. این اتفاق باعث می‌شود که تیم حریف میانه میدان را کنترل کند. پرسپولیس نیاز به یک بازنگری عمیق از سوی کادر فنی خود دارد و مربیان و بازیکنان این تیم، باید این مسابقه را به دفعات تماشا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد یا خیر، اظهار داشت:

این اتفاق امکان‌پذیر است، اما این مسابقه باید شوک لازم را به بازیکنان و کادر فنی تیم وارد کرده باشد. پرسپولیس ظرفیت‌های نهفته‌ای دارد که می‌تواند بالفعل باشد. پرسپولیس یا پاختاکور را دست کم گرفته بود، یا اینکه آمادگی مناسبی برای این مسابقه نداشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است.

به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

کد خبر 846586 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)