Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@09:34:05 GMT

کشف سه بمب دست ساز در لندن تائید شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۹۹۲۵

کشف سه بمب دست ساز در لندن تائید شد

به گزارش گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، پلیس لندن تایید کرد بسته های مشکوکی که امروز در نزدیکی 2 فرودگاه و یک ایستگاه مترو در این شهر یافت شده، بمب های دست ساز بوده‌اند.

پلیس همچنین اعلام کرد که هر یک از این بمب‌ها توانایی ایجاد یک آتش‌سوزی کوچک را داشتند و احتمالا این 3 بمب با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس انگلیس با اعلام از سرگیری فعالیت فرودگاه های هیترو و سیتی لندن و ایستگاه قطار پر تردد واترلو ، از جستجو برای یافتن عامل یا عاملان مرتبط با بسته های مشکوک در این مکانهای پرتردد در پایتخت این کشور خبر داد.

در سال 2017 در انگلیس 5 حمله تروریستی انجام شده که در این حملات مجموعا 36 نفر کشته شدند.

انتهای پیام /

183 / 156 انگلیس بمب کشف دست ساز تروریستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انگلیس بمب کشف دست ساز تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، در ادامه فعالیت‌های مسلمان ستیزانه در انگلیس، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی یک انگلیسی نژادپرست را نشان می‌دهد که زنان محجبه مسلمان را در خیابان و در برابر دیدگان رهگذران آماج حملات لفظی و فحاشی خود قرار می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در روز قدس امسال نیز دو نژادپرست با حمله به یک زن مسلمان محجبه که در ایستگاه اتوبوس منتظر رسیدن اتوبوس بود به او صدمات جدی وارد کردند که در بیمارستان بستری شد.

این زن مسلمان که می‌گوید هنگام حمله این افراد چفیه فلسطینی بر گردن داشت حدود پانزده دقیقه زیر ضربات مشت و لگد آنان بود.
شاهدان می‌گویند هنگامیکه موضوع را به پلیس گزارش کردند و از آنان خواستند در محل حضور یابند گفتند به علت مشغله زیاد نمی‌توانند در صحنه حاضر شوند.
تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مرد مهاجمی را نشان می‌دهد که زنان محجبه را با الفاظ رکیک خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید شما سرطانید و باید این کشور را ترک کنید.
وی افزود: ما یک کشور مسیحی هستیم و شما را دوست نداریم. 
در حالی افراد نژاد پرست اینچنین اجازه پیدا می‌کنند زنان مسلمان را آماج رفتار‌های شنیع خود قرار دهند که پلیس انگلیس به علت سماجب یک هوادار رژیم صیهونیست که قصد داشت به صفوف حامیان فلسطین نزدیک شود اخطار می‌دهد که اگر به تذکر پلیس بی توجه باشد بازداشت می‌شود. با شکایت صهونیست‌ها از پلیس تذکر دهنده او عذر خواهی می‌کند، اما ماجرا اینجا ختم نمی‌شود و انان پلیس انگلیس را مجبور می‌کنند با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی عذر خواهی کند.
بار‌ها رفتار دوگانه پلیس انگلیس با مسلمانان با انتقاد نهاد‌های مدنی وحامی حقوق مسلمانان در انگلیس از جمله کمیسیون حقوق بشر اسلامی مواجه شده است.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی رویکرد دولت انگلیس را عامل افزایش رفتار‌های اسلام هراسانه می‌داند و می‌افزاید رفتار دولت و رسانه‌های انگلیسی درباره مسلمانان، زمینه افزایش چشمگیر حمله به اسلام و مسلمانان را در انگلیس فراهم کرده است.

 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • سفر روبن آموریم به لندن برای مذاکره با وست هم / عکس
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد