Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست مشترک وی با سیف معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس شرکت بازرگانی دولتی ایران به منظور بررسی آخرین وضعیت شرکت روغن نباتی گلناز کرمان که طی ماه‌های گذشته به اوج رسیده بود، گفت: پیگیری‌های متعددی در این خصوص از جمله در کمیسیون اقتصادی مجلس انجام و مصوبات لازم از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، شورای تامین شهرستان کرمان اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلاتی که در خصوص تولید روغن در کشور، بیکاری کارگران و تعهدات شرکت گلناز به سازمان‌های مالیاتی، بیمه و بانکی وجود داشت، بیان کرد: با ارائه پیشنهادات ما به سیف طی نامه ایشان در دو بخش مورد موافقت قرار گرفت که بخش اول دستور صریح در ارتباط با تحویل ۵ هزار تن روغن خام به شرکت روغن نباتی گلناز برای آغاز فعالیت مجدد است.

پورابراهیمی افزود: همچنین اعلام شرکت گلناز مبنی بر مطالبات ۷ و نیم میلیارد تومانی از شرکت بازرگانی دولتی مورد بررسی قرار می‌گیرد که یا به شکل نقدی و یا روغن خام برای تولید در اختیار روغن نباتی گلناز قرار گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ابراز داشت: با این دو دستور امیدواریم از فردا صبح آغاز فعالیت شرکت روغن نباتی گلناز صورت گیرد که هم در پایان سال بخشی از مطالبات خودش را با اولویت پرداخت حقوق کارگران انجام دهد و هم در مدار تولید قرار گیرد.

پورابراهیمی تصریح کرد: هماهنگی لازم با یکی از شرکت‌های مهم کشوری در ابازرگانی روغن انجام شده که به زودی قرارداد کارمزدی خود را با شرکت گلناز جهت استفاده از خط تولیدی آن‌ها اجرا کند.

وی با تقدیر از زحمات استاندار کرمان و معاون اقتصادی ایشان و فرماندار کرمان خاطرنشان کرد: همه این اقدامات و تلاش‌هایی که در استان و کمیسیون اقتصادی مجلس و هماهنگی با وزارت جهاد صمت انجام شده در گرو این است که مدیران شرکت گلناز با تمام توان برای پیگیری کار‌ها و ادامه فعالیت‌ها حضور یابند و اگر کوتاهی در این زمینه صورت گیرد مقصر اصلی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هستند و موضوعات به شکل دیگری پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمام توان خود را برای ادامه فعالیت شرکت روغن نباتی گلناز به کار گرفتیم و اکنون زمانی است که مسئولان شرکت باید پیگیر مباحث باشند.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دفاع از حق خریدار در قیمت‌ها و نحوه عرضه کالاها در بازار  دراولویت بازرسی های نوروزی قرار گرفته وامسال متفاوت از همیشه خود اصناف وظیفه بازرسی ها را برعهده دارند .

نوسان قیمتها،نبود بهداشت کافی در عرضه اقلام‌خوراکی و نبود کیفیت لازم در کالاهای موجود از جمله بیشترین تخلفاتی است که از ابتدای شروع بازرسی ها در استان ثبت شده است. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۸ رأی در انتخابات مجلس بدست آوردم؛ ناراحت شدم
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» به ایستگاه پایانی رسید
  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • اسکان ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان کرمان