Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@14:43:46 GMT

کشف سه بمب دست ساز در لندن

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۰۵۸۱

تحقیقات پلیس انگلیس برای شناسایی عاملان ارسال سه بسته پستی انفجاری به سه نقطه پر تردد لندن آغازشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عصر دیروز سه شنبه، 14 اسفند در فاصله زمانی کوتاهی کشف سه بسته انفجاری در ساختمان های فرودگاه های پرتردد لندن سیتی،  هیثرو  و ایستگاه متروی واترلو گزارش شد.  مواد منفجره در داخل پاکت نامه هایی حباب دار با ابعاد A4 قرار داشتند که با باز کردن پاکت ها منفجر می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پلیس انگلیس مجبور شد برای خنثی سازی این بمب ها دو فرودگاه را  تخلیه کند و ایستگاه قطار واترلو  را به حالت نیمه تعطیل درآورد.  خنثی سازی این بمب‌ها تلفاتی نداشت و تنها یکی از آنها در محوطه اداری فرودگاه هیثرو باعث بروز حریق کوچک شد.  تحقیقات پلیس لندن نشان داد دستکم دو بسته انفجاری، دارای تمبر کشور ایرلند بودند. اطلاعاتی درباره هویت و انگیزه عاملان این حادثه منتشر نشده است.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشف بمب دست ساز انگلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ آدینه لو گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر داخل خودرو و انجام تحقیقات میدانی در این خصوص هویت ۲ نفر سارق حرفه‌ای برای کارآگاهان محرز شد.

وی افزود: با شناسایی این ۲ سارق حرفه‌ای هماهنگی قضایی و مراتب دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ سارق را در محل اختفاء خود دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی به انجام پنج فقره سرقت محتویات خودرو و سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با دستگیری این ۲ نفر یک نفر مالخر نیز دستگیر و تحویل مقم قضایی شد.

دیگر خبرها

  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر