Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به «نماینده» غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: دولت یک بازی دِمُده و نخ‌نما شده‌ای را در رابطه با ارز در کشور به راه انداخت که این نحوه عملکرد در کشورهایی که در مسیر ترقی گام نهاده‌اند محلی از اعراب ندارد و این باعث شد تا کشور ۴-۳ ماه شرایطی را تجربه کند که به دور از شأن یک نظام مردمی و نظام اسلامی به معنای واقعی آن است و در این ۴ ماه رفتاری دور از شأن مردم با آنها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چرا دلار به ۱۸، ۱۹ هزار تومان رسید؟ چه دلیلی داشت؟ این چه پوچ‌نگری به مردم بود؟ ما کشور را چه فرض کرده‌ایم که اجازه دادیم قیمت دلار تا این حد افزایش پیدا کند؟ و امروز هم بگوییم دلار ۸ هزار تومان یا ۱۰ هزار تومان است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ مشکلی ندارد اگر کالاهای لوکس با دلار ۸۰۰۰ تومانی یا ده هزار تومانی عرضه شود، اما چرا باید کالاهای ضروری مردم با ارز گران در کشور توزیع شود. امروز با حقوق ۲.۵ میلیون تومانی نمی‌توان از عهده خورد و خوراک یک خانواده سه نفره برآمد و اینها منهای هزینه سفر، درمان و پوشاک و تحصیل است.

شرفی خاطرنشان کرد: شرایط معیشتی در کشور شرایط سخت و بغرنجی است و این شرایط مرارت‌آور را قشر ضعیف جامعه دارند تحمل می‌کنند.

وی افزود: تحریم‌ها در زمان جنگ نتوانست خللی در اراده و سرعت پیش‌رونده نظام ایجاد کند چه برسد به الان که ما در بسیاری از آیتم‌ها جزو ۸ کشور برتر جهان هستیم. پیشرفتی که کشور ما داشته و قدرتی که به دست آورده امروزه توسط دشمنان ما بیان می‌شود و آنها هم به این مسئله اذعان دارند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ شاید ما در شرایط تحریم به بعضی از مولفه‌های اقتصاد دست پیدا نکنیم، اما می‌توانستیم شرایط معیشت مردم را با اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری تأکید داشتند، در شرایط بهتری داشته باشیم.

شرفی خاطرنشان کرد: کدام کشور است که در شرایط تحریم ۳ میلیارد دلار گوشی اپل بخرد. این سیاست‌های زرورقی مال ما نیست.

وی در پایان با اشاره به برخی خصوصی‌سازی‌ها در کشور گفت: من هم با خصوصی‌سازی موافقم اما با خصوصی‌سازی که منشا درآمد، منشا اشتغال و منشائی برای رشد اقتصاد باشد. اگر این صنایع بدون هزینه به دست ما رسیده که بخواهیم آن را به ثمن بخس بدهیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ارز تحریم نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، در خصوص تعریف تخلفات ساکن توضیح داد و افزود: تخلف ساکن عبارت است از اینکه، راننده خودرو خود را در محلی نامناسب و غیرمجاز پارک کرده و یا در داخل خودرو می‌نشیند که باعث بروز بی نظمی و ایجاد ترافیک در عبور و مرور برای دیگر خودروها در آن محدوده می‌شود.

وی ادامه داد: در ماده ۱۶۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به این موضوع اشاره دارد، و محل‌هایی که توقف در آنها ممنوع اعلام شده را بیان داشته است.

سرهنگ شریفی گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون آئین نامه هم به این نکته توجه داشته باشند که اگر سوالی در این خصوص بود، بدانند که توقف در حریم تقاطع‌ها در فاصله ۱۵ متری ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حتی شیرهای آتش نشانی هم حریم دارند و توقف در حریم آنها به منظور دسترسی آتش‌نشانان در مواقع اضطراری ممنوع است.

وی گفت: اطراف چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ورودی و خروجی مراکز امدادی مانند آتش نشانی و بیمارستان‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها نیز ممنوع است.

کد خبر 6085259

دیگر خبرها

  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • دلار رشد کرد / قیمت روز ارزهای مبادله‌ای
  • خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار رشد کرد