Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی حکمی فرمانده ناجا سردار نقی مهری به عنوان رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار اشتری در حکمی سردار تقی مهری را به مدت ۳ سال به سمت رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا منصوب کرد.

سردار مهری پیشتر ریاست پلیس راهور نیروی انتظامی را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهور نظام وظیفه رئیس پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برادر همزمان به خدمت اعزام نمی شوند

 به گزارش تابناک،سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: برابر ماده 44 قانون خدمت وظیفه عمومی در مواردی که دو برادر همزمان در شرایط اعزام به خدمت قرار دارند ،درصورتیکه یکی از برادران درحال خدمت باشد ،برادر دیگر در صورت نداشتن غیبت تا پایان خدمت برادر خود می تواند تاریخ اعزامش را تمدید کند .

مشمول فاقد غیبت جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت می بایست  به همراه برگ اشتغال به خدمت برادر، جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کند .

در مواردی که تاریخ اعزام به خدمت دو برادر همزمان باشد، تاریخ  اعزام به خدمت یکی از آنان به مدت دو ماه تمدید می شود و درصورت ارائه گواهی اشتغال به خدمت، مشمول می تواند تا پایان خدمت دوره ضرورت برادرحین خدمت  از تمدید تاریخ اعزام به خدمت بهره مند شود.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • معرفی روسای جدید پلیس فتا و مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی
  • روسای جدید پلیس فتا و پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • دو برادر همزمان به خدمت اعزام نمی شوند
  • ۲ برادر هم‌زمان به خدمت اعزام نمی‌شوند
  • دو برادر هم‌زمان به خدمت اعزام نمی‌شوند
  • اعلام جزئیات کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی
  • جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • اطلاعیه فراخوان همه مشمولان سربازی
  • مهارت آموزی بیش از ۲۳۷ هزار نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح