Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون هنري سينمايي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس در توضيح پيرامون حاشيه‌هاي کنسرت حميد حامي در شيراز، ضمن محکوم کردن اين حرکت تاکيد کرد برگزاري کنسرت توسط اين گروه تا اطلاع ثانوي ممنوع شده است.
روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس «مهدي رنجبر» گفت: «اکنون که چهلمين سال پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي را با شکوهي بيش از پيش جشن گرفتيم، برخي در تلاشند تا اين جشن ملي را با ايجاد حواشي نامرتبط و بزرگ نمايي برخي اتفاقات به تلخي بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستاي شادابي و نشاط بيش از پيش جامعه به ويژه در روزهايي که مشکلات اقتصادي فشارهاي زيادي را بر جامعه تحميل کرده است، تلاش دارد تا با اجراي برنامه هاي شاد و مفرحي، روحيه شادابي و نشاط را در جامعه زنده نگه دارد. از اين رو پس از بازبيني ها و بررسي هاي اوليه، مجوز اجراي اين گونه برنامه ها را صادر مي کند.»‌
او همچنين به اين نکته اشاره کرد که در تمام مراحل از آغاز صدور مجوز تا انتها، اين اداره کل به ويژه بخش فرهنگي هنري و حراست، با دغدغه و حساسيت فراوان تلاش دارند تا برنامه ها بدون هيچ گونه مشکلي برگزار شوند و مردم بتوانند از آن ها استفاده کنند:‌ «مديريت حوزه فرهنگ و هنر استان ادب پرور فارس نخواهد گذاشت تا برخي با سوءاستفاده از موقعيت، برنامه ها را با حاشيه سازي هاي غيرمرتبط و خارج از هنجارهاي فرهنگي و هنري جامعه، به حاشيه ببرند و اين اداره کل در اجراي کنسرت حميد حامي، در سانس اول به محض مشاهده پخش يک تصوير نامتعارف، سريعاً ضمن تذکر لازم از ادامه و تکرار آن جلوگيري کرد. از اين رو، شايسته نيست برخي با ديدن يک حاشيه، که با واکنش سريع و به موقع حراست اين اداره کل، از ادامه آن بدون ايجاد تشنج و با آرامش تمام، جلوگيري شده است، با بزرگ نمايي آن، موجبات تکدر خاطر ديگران شوند.»
او همچنين به اين نکته اشاره کرده است که اين اداره کل ضمن محکوم کردن اين حرکت، به مردم شريف و شهيدپرور شيراز و استان فارس، اين اطمينان را مي دهد که با پيگيري و بررسي هاي لازم، با عوامل فني، اتاق انفورماتيک و برگزار کننده، برخورد قانوني انجام شده و تذکرات لازم نيز به خواننده و گروه اجرايي ابلاغ گرديده است و مجوز هيچ اجرايي براي اين گروه تا اطلاع ثانوي در استان فارس صادر نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان اعلام کرد: این نمایش کمدی و موزیکال، نوشته «عرفان حلمی» و به کارگردانی خود نویسنده، از ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه، برای عموم در حال اجرا است.   در این نمایش که با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان و در محل در سالن تئاتر این اداره اجرا می‌شود، یاصر نصری، علی پیری، امیدرضا سعیدپوش، ساجده یوسفی، مبینا عابدینی، محمد مهدی شجری، امید محمد فرقانی، معین صبورنیا و عرفان حلمی به ایفای نقش می‌پردازند.    این نمایش طی سه روز با یاری کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری و گروه هنری میثاق، میزبان علاقمندان به نمایش است.

دیگر خبرها

  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی در شیراز اعلام شد
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه