Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان طراحی یادمان مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز که قرار است تابستان سال آینده به میزبانی استان زنجان برگزار شود، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ستاد اجرایی سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در نظر دارد جهت طراحی یادمان مسابقات کشوری که به میزبانی استان زنجان در تابستان سال 1398 برگزار خواهد شد، از طریق فراخوان بین افراد حقیقی و حقوقی و هنرمندان استان اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لذا علاقه مندان به طراحی یادمان این مسابقات می توانند تا تاریخ 25 اسفند سال جاری آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات واقع در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، طبقه اول، اداره قرآن،عترت و نماز و یا به ایمیل pfnamaz@chmail.ir ارسال دارند.

 

همچنین زمان داوری آثار و اعلام برگزیدگان فراخوان، هفته آخر اسفند ماه و زمان اعلام آثار برگزیده هفته دوم فروردین ماه 1398 خواهد بود.

 

به آثار برگزیده این فراخوان نیز جوایزی اهدا خواهد شد، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های دبیرخانه 02433133266  و02433133267 تماس حاصل کنند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان اصفهان کانون های مساجد کمیته امداد امام خمینی ره مسجد مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد انتشار فراخوان مسابقات قرآن و عترت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه قرآن کرمانشاه از ۱۵ تا ۲۰ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پوریا جلالی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین _ در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت به‌صورت هم‌زمان در ایام ماه مبارک رمضان به‌عنوان یکی از الگوهای بسیار خوب در کشور است و بر این اساس استان کرمانشاه نیز سال گذشته برای نخستین‌بار این نمایشگاه را با برنامه‌ریزی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی برپا کرد.

وی با تأکید بر اهداف برپایی نمایشگاه قرآن و عترت، افزود: این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ و روحیه انس با قرآن و آشنایی با فضای قرآنی و همچنین درک مفاهیم از راه‌های مختلف در غرفه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نمایشگاه قرآن و عترت در استان کرمانشاه از تاریخ پانزدهم تا بیستم فروردین‌ماه با بیش از ۴۰ غرفه با موضوعات مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌ها در پارک شاهد آغاز به کار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: غرفه‌های نمایشگاه قرآن و عترت با موضوعات متعدد، اما با یک محوریت واحد به مدت ۶ روز فعالیت داشته و امسال با شناسایی و سپس رفع نواقص در نمایشگاه سال گذشته به دنبال یک فضای شاد معنوی به ویژه برای جامعه هدف کودک و نوجوان خواهیم بود.

جلالی به لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها بر برپایی یک نمایشگاه قرآنی مطلوب در استان کرمانشاه تأکید و بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه محصولات مختلف قرآنی، کرسی‌های تلاوت، تفسیر آیات، بازی‌های قرآنی برای سنین کودک و نوجوان، معرفی کتاب‌ها، مفاخر حوزه قرآنی و همچنین فعالین، حافظان و قاریان و… به همراه یک فضایی شاد و معنوی دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: لازمه شناخت و تبلیغات مناسب برای معرفی نمایشگاه قرآن و عترت به کار فضای رسانه به ویژه صدا و سیما است که با پوشش خبری از قبل و حین برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه می‌توان مردم را به این نمایشگاه دعوت و جذب کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: فعالان قرآنی، مؤسسات قرآنی و دستگاه‌های اداری مختلف استان مانند آموزش و پرورش، دانشگاه رازی، بسیج، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و ادارات اوقاف و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی نیز در نمایشگاه قرآن کرمانشاه با برپایی غرفه‌هایی قرآنی از جمله شرکت کنندگان و برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند بود.

کد خبر 739761

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان
  • جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس